Autor má samozřejmě právo na svůj vyhraněný názor, ale je poněkud zvláštní, když míchá dohromady svůj vztek na technický aspekt vyúčtování se zcela nesouvísející záležitosti - tj. reklamou. Lépe by udělal, kdyby kontaktoval zodpovědné osoby a zjistil důvod, proč vyúčtování tyto věci neobsahuje.
Vždy když zahlédnu reklamu na nějaky monopol nebo státní podnik v primetime, tak mám takový divný pocit.
Ještě nedávno běžely reklamy na ČEZ. Co si od této propagace ČEZ sliboval? Že vzroste spotřeba el. energie? Nebo, že si odběratel řekne: začnu odebírat energii od této společnosti, na trhu je přece tolik společností, které vyrabějí el. energii a neinvestuji do reklamy :). Hrdé oznamování, ze uhelné elektrárny jsou odsířené, beru taky s rezervou. Pochybuji, že neodsířené elektrárny by mohly zůstat v provozu po našem vstupu do EU (pokud se ho vůbec dožiji :).
To stejné platí o reklamě na Lesy České Republiky. Začnu po zhlédnutí reklamy více chodit do lesa? Nebo se má snad zvýšit odbyt dřeva a s tím i spojená těžba?
To co nyní dělá telecom (extraliga, TV reklama,..) mi připomíná začátek kampaně na povinné ručení ČP (mimochodem velmi dobrá kampaň). Pouze je to odstartované poněkud přiliš brzo.
Rozhodně nesouhlasím, s porovnaváním reklam na telekom a např. na Contactel. Rozdíl je v tom, že Contactel působí ve 100% konkurenčním prostředí a ještě má za zády monopolní Č Telekom.
S pozdravem Ivo Kubicek