Vlákno názorů k článku Český Telecom - "pšt" od Daniel Docekal - Nové televizní reklamy ozřejmující jediné - nové jméno...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 2. 12. 1999 10:25

    Daniel Docekal (neregistrovaný)
    Nové televizní reklamy ozřejmující jediné - nové jméno Český Telecom - jsou velmi dobře uděláné, kvalitní a působivé. Stejně jako řada předchozích reklam například na IOL a Internet.

    Autor má samozřejmě právo na svůj vyhraněný názor, ale je poněkud zvláštní, když míchá dohromady svůj vztek na technický aspekt vyúčtování se zcela nesouvísející záležitosti - tj. reklamou. Lépe by udělal, kdyby kontaktoval zodpovědné osoby a zjistil důvod, proč vyúčtování tyto věci neobsahuje.

  • 2. 12. 1999 11:34

    To je jedno... (neregistrovaný)
    Ha, agenturu MIA chce koupit $PT, tak jim musi DDD lezt do riti... Vite lidi, jak se tomu rika? Prostituce...
  • 2. 12. 1999 14:10

    Viados (neregistrovaný)
    Reklamy Telecomu a Eurotelu byly po technické a umělecké stránce vždycky dobře udělané. Na rozdil od jiných (prášky, auta, vložky). Až teď ta poslední na Eurotel je na můj vkus až příliš surrealistická...

    Jiná otázka je, co se v nich člověk dozví. Tady podle mě vede Paegas.

  • 2. 12. 1999 16:36

    David Petrla (neregistrovaný)
    Jinak souhlasím: Telecom a EuroTel mají tradičně kvalitní reklamy, výjimkou je to GO.

    Navíc mě jako věřícího člověka trochu mrzí to "go, Ježíšku, go", to je na hraně profesionální etiky, možná to už mírně z té hrany padá...

  • 3. 12. 1999 2:31

    Lukas Horalek (neregistrovaný)
    Jest mi zahadou, proc se k tomuto clanku vaze tolik kritiky. Ja osobne s clankem pana Vichy nemohu nez souhlasit. On prece - mily pane Docekale a ostatni - nikde nepise, ze ta reklama je propadak po strance grafickeho, umeleckeho, audiovizualniho a buhvijakeho jeste zpracovani. Dluzno si ovsem uvedomit, ze kazda (ci skoro kazda) reklama z principu sve existence snazi se zpropagovat nejaky produkt, sluzbu, v ridcich pripadech nazor nebo myslenku. Domnivam se tedy, ze kritika pana Vichy je opravnena a spravna, nebot inkriminovana reklama, jejiz vysilanim se Cesky Telecom (nebo jeste SPT) se logicky snazi zpropagovat sve sluzby (a nasledne znasobit sve zisky), vcelku pochopitelne vyzdvihuje same klady, aniz by se netaktne zminovala (to je rovnez pochopitelne) o zaporech a nedodrzenych slibech. Pusobi pak ponekud nechutne (a diky lidem typu pana Vichy, ze si toho vsimaji a nenechavaji pro sebe), kdyz se firma - v jakkoli povedene reklame - holedba svymi uspechy a vyhlidkami do budoucna, nicmene bezespornym faktem zustava, ze nemala cast zavazku Telecomu (kterezto jiz principelne jsou, za laskaveho prispeni nemene laskaveho Dyby & kol., misty ponekud sporne) vuci statu i siroke verejnosti, zustava i hluboko po "terminu splatnosti" naprosto nesplnena. Neni ukolem pana Vichy, ale statu a odpovednych uredniku, pripadne i organu cinnych v trestnem rizeni, aby se za nas, danove poplatniky, brali, zjistovali skutecny stav veci a nekompromisne trestali nedostatky. Ze se v tomto ohledu (prakticky) nic nedeje, ze odpovedna mista zustavaji klidnymi a Telecom si bez ztraty kyticky vesele zaplavuje medialni prostredky svymi (opakuji - po profesni strance jakkoliv povedenymi) reklamami, je jednim z mnoha smutnych obrazu a vysledku teto moralne tragicky zdevastovane, podvodem a korupci prolezle spolecnosti. Poznamka k zaveru (nejak mi zkratka nedalo na dane tema nereagovat). Nechci vypadat jako rozliceny metaforista - nicmene je faktem, ze obrazy Hitlera byly nepochybne na kvalitnim podkladu, vlajky SSM a bojovna hesla KSC se rovnez vyskytoval(y/a) zasadne na kvalitni latce, propagace byla obecne na propracovane urovni. Jaksi mi z toho ale neplyne, ze bych mel byt k vyse zminenym jedincum ci totalitnim organizacim mene zaujaty jen proto, ze vyuzil(i/y) moznosti kvalitne se pripomenout. Byla to urazka meho smysleni a svobodomyslnosti, a mrhani kvalitnim papirem ci latkou (a casem na vyrobu) pocit utisku v me dusi jen zesiloval. Dobra, preci jen jsem se nechal trochu unest, Telecom, jakkoliv monopolni, neni Hitler ani KSC, o tom neni sporu. Mozna jsem se uz tehdy mel ridit zde zminenou radou, zkusit kontaktovat zodpovedne osoby na vyborech SSM, a zjistit duvod, proc jsou velikasska hesla na tribunach a praporech v divnem rozporu s tehdejsi realitou. Pan Docekal, ondyno tam sedici, by mi jiste ochotne poradil...
  • 3. 12. 1999 9:13

    Ivo Kubicek (neregistrovaný)
    Vazeni spoluuzivatele Internetu, zrejme vetsina ctenaru Lupy ma castecne technicke znalosti o sitovani. Proto si mylim, ze kazdy by si mel uvedomit, ze "ten Telecom" prece jen za poslednich par let dokazal. Proc vsichni reptaji na SPT a EuroTel je vicemene v pohode, kdyz jde o dcerinou spolecnos a da se tudiz predpokladat stejne spatny zpusob fungovani? Vcera jsem volal na zelenou linku SPT pro ISDN. No a musim rici, ze i nektere glorifikovane spolecnosti by se od te slecny na druhe strane dratu ucit. Bylo by vhodne zanechat ritualnich tanecku a paklize je pro nekoho kritika nedilnou casti zivota, nemel by jet se svymi vyrony po povrchu a obcas neco vypichnout, ale kvalitne a obektivne hodnotit dany problem.

    S pozdravem Ivo Kubicek

  • 3. 12. 1999 9:52

    Petr Matoušek (neregistrovaný)
    Náhodou, Go, Ježíšku, Go je moc pěkný slogan - česky Jdi, Ježíšku, jdi, tedy ještě lépe Ježíšku, padej - zvláště s mobilem od Eurotelu...
  • 3. 12. 1999 13:04

    Raider (neregistrovaný)
    Take jsem postrehl, ze Telecomovske "slecny" se nejak transformuji postupne z "meger" do (relativne) milych a (relativne) sdilnych a ochotnych divenek. Ale je to zasluha SPT? Neni-li to jen strach z prichodu jisteho obdobi, kdy my vsechny mu hezky zpocitame to jeho dlouholete hnusacke jednani se zakaznikem? Souhlasim s autorem clanku - jakkoliv se ted snazi zacinat vypadat lepe (a co jeste prijde...) to vubec nic nemeni na tom ze dlouha leta se tato firma chovala doslova prasacky. A mimochodem, KAZDA "glorifikovana spolecnost" by stokrat dala padaka tem slecnym za jednani se zakaznikem, jakeho mnozi z nas urcite monhdy byly svedkem (obeti?). Nekde jsem cetl (na Lupe?) ze SPT SCHVALNE cvicil sve operatorky, aby zakaznikum rikaly conejmene informaci a conejvickrat jej prepojovaly na nekoho jineho... Zaverem - v te reklame byl slogan - "umite si predstavit pristi tisiceleti bez modernich komunikaci?". Kazdy z nas by mel v duchu odpovedet: "NE, ALE BEZ SPT TELECOMU - A N O".
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).