Jak to tady tak ctu, tak si rikam, ze ta reklama se uz Telekomu zaplatila. Myslim, ze je to uspesna reklama, kdyz dokazala vzbudit tolik nazoru a kritiky. Vzdyt i negativni(kdyz si nekdo mysli ze je skareda) reklama je reklamou. A ja rikam, ze je uspesna!
To je podle mě chybný výklad onoho úsloví. I negativní reklama je reklamou tehdy,
když dostane do povědomí lidí do té doby neznámou firmu. Což Telecom není.
A aspoň pokud soudím podle sebe, každá podobná reklama mě přinutí k tomu,
abychom si s kolegy připomněli co to vlastně SPT Telecom je za hydru. Stejně jako lidem kolem sebe
připomínám, jak se choval Eurotel před pár lety - pořízení mobilu za 100000, platby příchozích hovorů, nevyhovující kvalita i služby - a pomohla až konkurence.
Jediné, na co může Eurotel i Telecom spoléhat je to, že lidé nemívají dobrou paměť. Tak by měl raději nedráždit nesmyslnou reklamou a čekat, až lidi na jeho chování zapomenou.
A že zapomínaji rychle, ukázal případ Internetu 99.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).