Vlákno názorů k článku Český Telecom - "pšt" od Petr Souček - To je podle mě chybný výklad onoho úsloví....

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 12. 1999 18:55

    Petr Souček (neregistrovaný)
    To je podle mě chybný výklad onoho úsloví. I negativní reklama je reklamou tehdy, když dostane do povědomí lidí do té doby neznámou firmu. Což Telecom není. A aspoň pokud soudím podle sebe, každá podobná reklama mě přinutí k tomu, abychom si s kolegy připomněli co to vlastně SPT Telecom je za hydru. Stejně jako lidem kolem sebe připomínám, jak se choval Eurotel před pár lety - pořízení mobilu za 100000, platby příchozích hovorů, nevyhovující kvalita i služby - a pomohla až konkurence. Jediné, na co může Eurotel i Telecom spoléhat je to, že lidé nemívají dobrou paměť. Tak by měl raději nedráždit nesmyslnou reklamou a čekat, až lidi na jeho chování zapomenou. A že zapomínaji rychle, ukázal případ Internetu 99.
  • 3. 12. 1999 17:53

    Pavel K. (neregistrovaný)
    Jak to tady tak ctu, tak si rikam, ze ta reklama se uz Telekomu zaplatila. Myslim, ze je to uspesna reklama, kdyz dokazala vzbudit tolik nazoru a kritiky. Vzdyt i negativni(kdyz si nekdo mysli ze je skareda) reklama je reklamou. A ja rikam, ze je uspesna!
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).