To je podle mě chybný výklad onoho úsloví. I negativní reklama je reklamou tehdy,
když dostane do povědomí lidí do té doby neznámou firmu. Což Telecom není.
A aspoň pokud soudím podle sebe, každá podobná reklama mě přinutí k tomu,
abychom si s kolegy připomněli co to vlastně SPT Telecom je za hydru. Stejně jako lidem kolem sebe
připomínám, jak se choval Eurotel před pár lety - pořízení mobilu za 100000, platby příchozích hovorů, nevyhovující kvalita i služby - a pomohla až konkurence.
Jediné, na co může Eurotel i Telecom spoléhat je to, že lidé nemívají dobrou paměť. Tak by měl raději nedráždit nesmyslnou reklamou a čekat, až lidi na jeho chování zapomenou.
A že zapomínaji rychle, ukázal případ Internetu 99.
Jak to tady tak ctu, tak si rikam, ze ta reklama se uz Telekomu zaplatila. Myslim, ze je to uspesna reklama, kdyz dokazala vzbudit tolik nazoru a kritiky. Vzdyt i negativni(kdyz si nekdo mysli ze je skareda) reklama je reklamou. A ja rikam, ze je uspesna!
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).