Na papire to opravdu neposilaji:-), resp. kdyz dopravci zadaji o schvaleni JR, prip. o zmenu JR, tak samozrejme soucasti zadosti je I JR, ktery je prikladan v papirove podobe. Paralelne s tim, je JR ve format JDF predlozen ke schavaleni do CISu. Paklize je zadost dopravce v poradku, tak Krajske urady, resp. MD v pripade mezinarodni autobusove linkove dopravy, predlozeny JR schvali a postoupi ho do CISu. Vsechny takto postoupene JR jsou dnes pristupne ve format PDF na strankach IDOSu. JR postoupene do CISu se nasledne preklopi do IDOSu, kde za pomoci uzitych algoritmu si jako potencionalni cestujici muzete najit pozadovane spojeni.
Předpokládám, že ve smlouvě není klausule o tom, že ministerstvo data nesmí samo zpracovávat takže můžou říct CHAPSu, že data budou stále dostávat, ale ty stejná data budou dostávat i jiní.
Nechápu, proč seznam tak moc touží po zpracovaných datech, když surová by dostal už dávno. Jasně, nemám vůbec páru o tom, jak vypadají a tak ani neodhadnu náročnost, ale kdyby je tak moc chtěli, už je mají