Ano, skutečně velká suma za obchod, který se před prodejem víceméně potácel na hraně přežití. Ceny ovšem dnes nemají s realitou moc co do činění, po světě se toulá spousta kapitálu, který prostě tu tam ve velkém někde přistane. U nás ve městě kupříkladu vyrostl megamarket převážně s módními hadříky - investor dal do stavby dvě miliardy a šlo převážně o peníze důchodového fondu kdesi z Nizozemska. Osobně bych se nechtěl v důchodu na něco takového spoléhat. On ale celosvětově současný kapitalismus připomíná potápějící se Titanik, kde na palubě se vesele hraje a někteří se stále radují.
Ono ne každýho baví hodinu surfovat po netu a zkoušet nové a nové eshopy kvůli ušetřeným pár desetikačkám, to radši objednám hned na Alze (resp. se podívám jestli tu cenu neustřelili až moc). Samozřejmě jejich akce typu lednové ceny, totální výprodeje a tak nemá cenu brát vážně. Navíc zásadně nechci platit eshopům předražené poštovné, tak si vybírám eshopy, které mají osobní odběr nedaleko. Což je např. i Alza, akorát ten poplatek za odběr by si mohli při své velikosti odpustit
No nedávno tvrdili, že jsou naprosto nejlevnější na trhu a že takovou cenu nikdo nemá. Stačilo porovnat cenu za kus a zjistilo se, že je to naprosto tuctová cena jako v akci kterýhokoliv marketu, nehledě na to, že Rosmann je měl v té době už třetí měsíc za opravdu nízkou cenu, asi 20% pod nejlevnějším Mallem ;-) Asi se kluci a holky na Mallu špatně podívali na ceny když psali svou reklamu.
Poměrně mě výše ceny překvapuje. To je opravdu Mall takové terno? Osobně nakupuji na netu přes 10 let a to rozhodně nadprůměrně a veškerý sortiment. Ani jednou mě nic z nabídky Mallu proti jejich konkurenci neoslovilo a ani u svých známých neznám nikoho, kdo by u nich něco objednal. Že by cena byla jen za propracovanou logistiku? To je dost drahé...
Oni ti spokojení se moc často nemají potřebu vyjádřit. Já jsem s mall neměl nikdy problém, pravda je, že od nich beru jen poslední cca rok, v celkové sumě okolo 10 000kč a z toho většina pytle s granulema pro psa a kočky. Tam asi fakt není co podělat, zvlášť když si pro to chodím k nim na pobočku.
Je zajímavé, že v diskusích u e-shopových článků se většina lidí dušuje, jak u Mallu nikdy a nic nekupují, a přesto Mall roste a je jedním z největších obchodů v ČR, takže buď jsou nasraní diskutující naprosto nereprezentativní vzorek společnosti nebo je tu ještě nějaké vysvětlení?
Abych řekl pravdu, Mall moc nemusím. Když potřebuju něco speciálního, tak si to obvykle najdu levněji a s lepším přístupem. Přesto jsem tam letos v lednu objednal, a to právě kvůli tomu jejich guláši. Potřeboval jsem vysavač, psí granule, pelech pro psa, nějakou pánev a nevím co ještě, no a v jiných obchodech to vycházelo kvůli několikerému přidání poštovného hůř než v Mallu s jedním poštovným. A dokonce to zvládli dodat dle předpokladu, takže bych je tak úplně nezavrhoval.
Mám s Mall.cz stejně negativní zkušenost, absolutně nezvládli reklamaci, objednal jsem si více zboží, přišlo ve 4 krabicích + igelitech. V jedné krabici bylo zboží nenávratně zničeno (špatně ho totiž zabalili), na což mi vtipně odpověděli, že si mám zboží prohlédnout při převzetí kurýrem. Jenže který kurýr bude čekat cca 40 minut než rozbalím všechny igelity a krabice a zboží zkontroluju?
Asi 3 týdny jsem si s nimi dopisoval, až mi nezbylo nic jiného, než zajet osobně do Prahy na Chodov, ale tady zboží odmítli převzít, protože už uplynula 14ti denní lhůta. Takže škoda 1200 Kč (800 Kč zboží, 400 Kč benzín) + můj čas.
Čekal jsem trochu více empatie a profesionality od tak velkého eshopu.
Po těchto zkušenostech už u Mall taky neobjednávám, je to přesně, jak se píše - moloch kde levá ruka neví, co dělá pravá.
Podobná negatívnaskúsenosť. Opakovane objednanie položky označenej ako na sklade, opakovane doručené cca 2 i viac týždňov po objednaní. Jednej som sa nedočkal ani po mesiaci - odvtedy sa mllu vyhýbam širokým oblúkom. Taký bordel, aký majú oni v tom, čo aktuálne majú či nemajú dostupné sa skutočne ani v cz-sk len tak nevidí.
3x jsem tam objednával vždy po 4-6 věcech, za 4-8 tisíc. Prvně se mi zdál úžasný systém, rozčlenění na skupiny pode termínu doručení, informace dostupnosti. Do chvíle než došlo na realizaci. Úžasný systém bohužel ani jednou nevyšel. O věcech, které doprodají (byly skladem a asi sklad. systém nejak neštymuje s objednávkami) zásadne neinformují ani po urgenci, že co jako, pouze se změní status v systému, že jako už nic... Tak nic, no.
Nejlepší zkušenosti ohledně komunikace s malými a specializovanými e-shopy, často tomu co prodávají skutečně rozumí, to co je nekdy za informace u zboží, kterémumu hovim já, tak je videt, že v Mall odpovídá na dotazy u zboží asi kde kdo. Takže když je možnost podpořím menší šopík.
S Mall.cz mam z drivejsich let nekolik negativnich (kurioznich) zkusenosti. Jedna z nejvtipnejsich byla, kdyz mi bylo telefonicky pred objednavkou garantovano doruceni zbozi do vanoc (14 dni pred stedrym dnem) a zasilka samozrejme nedosla, kdyz jsem obj. nekolikrat urgoval, tak mi slecna rekla, ze na zbozi nemuzou najit odpovidajici krabici a tudiz nelze zasilku expedovat (objednaval jsem AV receiver, takze pomerne mala krabice). :D Na druhou stranu jeste s drivejsim oddelenim mp3store.cz mam jen pozitivni zkusenosti.
ano ušel kus cesty, konkrétně od parádní firmy (když ptáčka lapají, hezky mu zpívají) až k totální zbastelenému chaotickému molochu, který v roce 2012 neumí ani to nejbanálnější co bych čekal u eshopu, tedy právě vámi zmíněnou komunikaci emailem... (stejná zkušenost)
nuž prodejní částka je to hezká, ale jako zákazník říkám mallu: nemám zájem, děkuji
Mall ušel v posledních letech pořádná kus cesty, všechny ty obchody se srandovními názvy, které si nikdo nepamatoval, konečně sloučil pod jednu značku, má asi graficky nejpovedenější eshop v ČR, super komunikaci se zákazníkem přes facebook a twitter...
I když teda co se týče komunikace po mailu, tak tam doslova pravá ruka neví, co dělá levá, jednou jsem s nima musel něco řešit a bylo to otřesné s tím, že nakonec se na mě vykašlali. Ale navenek vypadají pěkně, takže se té ceně nedivím.