Životní styl country,vyznává smysl zeměpisných šířek.Zjednodušeně,jíme to co naše půda a okolí ve kterém žijeme dokáže sama vyprodukovat.V zimě hodně masa,luštěnin a kořenové zeleniny,na jaře to pokračuje ale přidává se jarní zelenina a bylinky,v létě spíše hodně čerstvé zeleniny,sýry a pochopitelně jemné maso,kuřecí,rybí,a hodně čerstvého ovoce,na podzim vše to co jsme v létě vypěstovali a měli sílu na zimu.
Životní styl country? To bude něco v americkém stylu - kotlíky, oheň, buřty atd. Škoda, že jsme za komančů přejali tohle, namísto spíše životního stylu ala Itálie nebo Španělsko, protože to jsou kuchyně, které jsou zdravé a chutnější než kterékoliv jiné. A ano, olivový olej nepatří do celé Evropy na sever od jihu, ale ve všech zemích se už dávno vžil a lidi ho používají, což je jen dobře. Je zdravý a chutnější, než jakýkoliv jiný. Ostatně, kdyby do české kuchyně mělo patřit jen to, co tu pěstujeme od pradávna, tak si ani nedáš brambory. Nejsem zastáncem zdravotního stylu ala Cajthamlová, ale zdravějšího, kvalitnějšího a chutnějšího, který propagují Pohlreich s Italem.
Ale to zas není pravda, i v hypáči najdeš kvalitní věci. A určitě je lepší, když vidím, že si mladí kupují oliváč v hypermarketu, než aby tam brali nějaké oleje kdoví z čeho. To zas lítat pro takové věci do specializovaných obchodů. mi přijde zase moc, i přesto, že takový Pohlreich nebo Ital očekávají, že to národ bude dělat :D
No co vidím mladé, tak ty namísto Clever oleje kupují olivové, ptají se na čerstvost zeleniny a nekupují si Eidam třicítku, ale kvalitní sýry třeba z Itálie. Tohle není otázka peněz, ale priorit. Přeci jen ten Pohlreich to tady někam posunul. A ty rozdíly v cenách nejsou zase tak vysoké, aby se na to mohl každý pořád vymlouvat.
Nemusíš se teď zastávat najednou ČT pro změnu :D Jde o to, že Prima poráží ČT1 od po do čt o 3 - 6%, jsou to 4 dny. O víkendu pak ČT1 poráží Primu o cca 9%, ale jde jen o tři dny. Z toho důvodu teď sice ČT1 od prosince nad Primou v týdenních podílech vede, ale třeba minulý týden to bylo už jen o půl procenta. To mi nepřijde moc jako jasná dvojka na trhu.
Prima sice nezvládla přechod s podzimní sezóny přes zimní pauzu a nástup jara, a přišla o pozici dvojky, ale se startem nových formátů vidíme, že zase roste a není pochyb o tom, že zase bude v klídku dvojkou na trhu po celé jaro, včetně následujícího podzimu, což je pro ně vždy silné období. Proto to současné juchání ČT chci trochu zchladit, ať nepřijde velké zklamání. A s tímhle prostě musí každý, kdo se trochu vyzná v televizním byznysu, souhlasit, jinak to nemá v hlavě v pořádku. Jasný fakt.
:-) Promiňte, ale ač Prima Barrandovu nabídla adekvátní (z pohledu mnohých výhodné) podmínky, Barrandov by neměl žádného velkého partnera, o kterého by se opřel. Nova, ze svého pohledu, se slabým a bezvýznamným Barrandovem nic mít nechtěla. Bála se, podle svých slov, antimonopolního úřadu a hned Andruško k tomu podotkl, že pokud by je Prima přerostla v objemu reklamy, tak na ní podají podnět. Barrandov by samotný měl své pozice mnohem horší, zvlášť teď, a to oni na Barrandově dobře ví.
A jen tak na okraj, údajně ani u Novy nejsou všichni spokojení a to nejen kvůli cenám, ale údajně i kvůli poměru inzerce a toho, kam má směřovat.
... problém, pokud by se teď z čista jasna zjevila nová celoplošná televize s přijatelným programem, sledovaností, reklamním ceníkem a pokrytím. To by pak trhem mohlo pořádně zahýbat. A drahá Nova by raději hned slevnila, pokud by nechtěla o váhající inzerenty přijít. Na druhou stranu by to omezilo šance Primy na zdražení a i ona by mohla přijít o část reklamních inzerentů.
co se tyce poradu typu televariete, souhlasim!!! jenze nova a prima f jsou pres den same reprizy! proc by ct 1 nemohla odpoledne opakovat cestomanii nebo uvolnete se prosim a bananove rybicky? nejsou to porady tak stare, navic mely velky uspech. radeji tohle, nez vycpele zahranicni serialy ze zahranici! ani ct1 nema tolik financi, aby i denni program stavela s premier. to si muze dovolit ARD ZDF nebo BBC. kazdopadne misto poradu z let pred revoluci, by to chtelo nejakou novinku! 100%!!! ty porady ale maji uspech! podle me, s timhle ven! pokud se to bude objevovat dvakrat tydne, tak v poho, ale ne denne!
svym zpusobem mas pravdu. jsou to predevsim lide a la kaufland. ale jake procento to je? starneme vsichni a skupina starsich stoupa. 15-54 je pro me neverohodna. samozrejme, ze jsou kanaly, ktere maji uzke zamereni jako cool, tam je hlavni kategorie 15-29 v poradku. jenze ta generace taky starne. co bude chtit pristi generace? cool za deset let zmeni nastaveni na 25-40, nebo momentalni divaky pusti k vode, presune je jinam a dal s jinymi porady bude cilit na 15-29?
Nova ma neschopne vedeni, na Prime je neschopny programovy reditel, novy generalni se zatim neprojevil, myslim ze byvaly reditel Primy byl celkem vizionar. Primu hodne dobre vyprofiloval. a CT? tam slibily, ze na podzim 2014 bude CT vypadat uplne jinak. uz ted v zari se ma hodne projevit. bud to zvladnou a nebo ne. uvidime. zbyva rok a pul. jsem zvedavy! bud to dokazou, nebo se zaradi po boku Janecka- jen kecy.
No to nevím, já když vidím důchodce, jak v hypáči řvou na pokladní, že vánočka měla bejt za 29 korun a na účtu mají 33 a pokladní jim vysvětluje, že se ta cena vztahuje při nákupu dvou kusů a oni křičí, že to je malým písmem a že jaká hrůza, že musí připlatit 4 koruny, a to jde navíc o nějaké ty tesco šajze výrobky, tak si jen říkám - asi se na tom mají fakt špatně. Ale oni nemají, oni jsou jen strašný držgrešle, tu dražší vánočku tam nechaj, nakoupěj si místo toho hromadu odpadu a prošlých věcí a kráčej domů. Velmi zvláštní sorta lidí.
CT a Prima sve kanaly rozdelily pro urcite divaky s jasnym zamerenim, ale Nova Group hraje hlavne pro Novu, ty jeji dalsi kanaly jsou jen proto, aby nikdo jiny nemohl zabrat misto v MUXech. do budoucna je to neudrzeitelne. navic kdyz Prima F a CT 1 se derou nahoru. Cesko je na zacatku digitalniho veku a ja myslim, ze v prubehu par let se budou jednotlive kanaly hlavne u Novy Group dost menit a vice profilovat, jenze v tom ma Prima a CT naskok!
15-54 se proste Nove hodi do kramu, zatimco CT 1 a Prime F v teto skupine podil klesa, Nove roste. No a s tim mava, protoze nevi kudykam! v roce 2011 cilila na 15-54, 2012 15+ a 2013 je to zase 15-54.je to obchod, prece nemuze cilit na 15+, kdyz v teto cilovce vede CT, ktera reklamu temer nevysila. to by se mohly vzbourit reklamni agentury a rict proc CT nedava reklamu, kdyz ma nejvetsi zasah?! a tohle tema je pro komercky to same, jako cesnek pro upiry! ja osobne jsem rad, ze reklama na CT neni. ale do budoucna? staci zmenit zakon o vysilani a je to.
zatím diváky přestalo bavit jen Prostřeno - kdepak jsou časy porážení Ulice, Zprávy - kdepak jsou časy permanentně nad milionem a CD - kdepak jsou časy "neklesáme pod 1,2", taky Partička je za zenitem, VIP Prostřeno vyhořelo docela a ostatní prime time propadáky se mi psát nechce, bylo by jich příliš
Sice to není 20% za celý den, ale Prima Family těch 15-18% mívala běžně a do smluv každopádně nevidíme. Ve většině dne má ale sledovanost stabilní. Navíc, pokud se inzerentům Prima nebude cenově zamlouvat, zbývá jim jen dražší Nova a nebo ještě nestabilnější a malý Barrandov. A jednat s regionálními televizemi, které jsou na tom ještě hůř než Barrandov? Na to inzerenti řeknou, že je to administrativně vytěžuje a nevidí do sledovanosti, takže kam od Primy půjdou? Jedině, že se stáhnou z trhu a nebo sklopí před Andruškem uši. Nicméně ten to pochopí tak, že si může dělat, co chce a inzerenti budou v duchu nespokojení.
Nova, ale koncepcí, že kvalitně budeme vysílat jen v primetime dost riskuje. Vždyť na čem stojí její dosavadní prvenství? TN, Ulice, Ordinace. Kdyby toto nebylo, kde by ta čísla byla? Existuje riziko, že kdyby tyto pořady přestaly fungovat, tak se Nově zhroutí sledovanost, protože v části dne ji předběhne právě Family ( http://mediamania.tyden.cz/rubriky/statistiky/denni-sledovanost-6-3-2013_263360.html ). Ta si pak může dělat propagaci na jiné pořady a podpořit je. No a co když to pak pojede z kopce? Co bude Nova dělat? Už nemá tolik peněz, jako kdysi.
Navíc Prima (Family), se teď jeví, že poroste. Dejme tomu čas a vyhodnoťme to s odstupem.
... No považte, když jsem já v jeho očích pouhý amatér (odborník nejsem, přiznávám), dokonce do té míry, že se mi vyšklebuje pro amaterismus, tak asi on bude velký odborník, tedy z praxe, napadlo mě. Jinak by ho můj amaterismus nezaujal až natolik, že by se mi vysmál.
Nicméně nemusí nakupovat zrovna pro televizi (Novu), ale může vystupovat za některou reklamní agenturu a nakupovat pro inzerenty.
Že se necháváte vytočit prolhaným fanatikem do zadlužené Novy s příšernou gramatikou. Zoom má za pár dní existence větší sledovanost, než všechny poslední tři stanice Novy dohromady. Není co řešit, Nova je holt na dně a dokud nezmizí Andrušenko a Ruzek, tak se bude propadat stále níž. Ať jde radši Pavlík reflektovat na trendy a nekomentuje tu něco, čemu nerozumí :)
počet a atraktivita cílové skupiny, která sleduje tv dejme tomu před 17.00 nebo 18.00 je zanedbatelné číslo, reklama se prodává za dimetrálně odlišné ceny, něco se tam prostě prodá, ale víc než 70% peněz směruje do prime time, proto je to pro každou komerční tv klíčová záležitost a nemůže v něm propadávat tak jako prima, která je navíc momentálně pod - na poměry primy - velkým tlakem inzerentů
... skupina 15+ je přece ze skupin:
- 15 - 54
- 54 - ?.
A 54 + jsou snad také diváci a také utrácejí, i když o něco méně. Jaký pak mají smysl pro lidi 15-54 vysílat reklamy typu Corega, Prostenal, Condro, vložky, atd. Lidé ve věku 15-54 opravdu opravdu ještě mají většinu zubů (které je obvykle nebolí), nemají problémy s prostatou a inkontinencí a dokonce ještě ani příliš s klouby. Řekněte, jaký má potom smysl vysílat tohle, když tyto problémy přicházejí povětšinou zejména ve starším věku? Odpověď je jednoduchá. I starší lidé se na pořady v daný čas dívají a proto se jim to vysílá, aby švihali, jako ostatní, utrácet.
Že Vás data nezajímají ... Proč se potom reklama nevysílá jen v primetime, když lidi reagují jen na spoty právě v primetime? Odpověď je jednoduchá, mělo by Vás když tak zajímat 15-54 za celý den. Nedá se totiž predikovat, kdy to daný člověk zachytí a proto se mu ty reklamy servírují celý den, aby o ně nepřišel (pomiňme, jestli o to lidi stojí).
Za pravdu Vám tedy nedá ani 15-54 celý den.
Kromě toho Fanda je tu od 14.7.2012 (24.8.2012 v MUX 4), čili 7 měsíců, Zoom 40? dní. To (by) se Fanda měl snažit trochu víc. Je to přece kanál Novy, trhové jedničky, jak s oblibou připomínáte. A musí mít tudíž i větší oporu v silnějším hlavním kanálu.
Trochu mi to připomíná článek zde na DZ, který byl nedepsán: Nova Cinema porazila TV Barrandov. Bylo to dost vtipné, když se Cinema holedbala, že se jí to konečně (po roce?) povedlo.
Mimochodem, Pavle, co říkáte na to, že hlavní Nova má (lehce) přes 30 % jen v 15-54 primetime a ve zbytku dne jí "stačí" cca 27 %? Jako nákupčí reklamy asi nebudete příliš potěšen tím, že za draho (od ledna dráž) kupujete reklamu během celého dne a za to dostáváte horší služby než v primetime, který je také od ledna dražší?
jediné podstatné data jsou prime time 15-54, skutečně mě nezajímají data za 15+ nebo dokonce za celý den 15+, to jsou jen prima pr pohádky, tvrdé data, ze kterých prima žije je stejně jako u Novy prime time 15-54, jen se to nehodí do pr krámu
ovšem vám, amatérovi, s klidem dovolím hrát si s all day 15+
... zjistíte, že ani z daleka nemáte pravdu:
http://atmedia.cz/knowledge_base/shareservices.html?target_id=2
Dokonce ani tabulka v článku (D15+ primetime) Vám nedává za pravdu. O celém dnu, a tom, že je stejně důležitý, jako primetime, se snad nebudeme ani bavit. No řekněte: odkdy je 1,85 > 1,87?
To jsou zase propagandy, Regina vynáší do nebes, tykvoň Pavel P. lže a další pejsek mu tu přicmrndava. panove, meli byste se vratit do skoly, kdyz neumite pocitat. prima ma v tydnu 25-28% podil ( myslim skupinu), nova ma 33-38%... Nova vytrvale klesá, pokles se zmírňuje jen vytvářením odpadních kanálů... Podíl primy neklesá, spíše roste. stejně tak i ČT. Pokud se Primě podaří něčím nabourat Ordinaci, a při počtu pokusů ta pravděpodobnost roste, tak by se meli zacit bat.