Vlákno názorů k článku Chrání Seznam.cz spammery?! od Petr Novotny - Hm, od ruznych uzivatelu ze seznam.cz, i skrz...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 8. 2000 10:37

    Petr Novotny (neregistrovaný)
    Hm, od ruznych uzivatelu ze seznam.cz, i skrz smtp.seznam.cz, jsem jiz celkem dost spamu dostal. Musim konstatovat, ze seznam.cz je jednim z freemail provozovatelu, kteri o reporty o spamu vubec nestoji.

    1. Neexistuje adresa abuse@seznam.cz; zkuste si vsechny svetove velke providery - existence abuse@... je takove nepsane pravidlo.
    2. Na me namitky mi z helpdesku zasadne neprisla zadna odpoved.
    3. (Donedavna?) odchozi relay seznam.cz je uz vedena v RBL. (http://mail-abuse.org/cgi-bin/lookup?195.39.10.2) Provozovateli to zjevne nevadi.

    Vysledek: Vsechny schranky na seznam.cz jsem jiz davno opustil a presunul se jinam, kde vedi, co delaji. Rict "My jsme freemail" a v duchu dodat "Je to zadarmo, co byste chteli za komfort" umi kazdy; je ovsem ostuda seznam.cz, ze to provozuje pod svym jmenem.
  • 4. 8. 2000 8:59

    Jindrich Fucik (neregistrovaný)
    > Vysledek: Vsechny schranky na seznam.cz jsem jiz
    > davno opustil a presunul se jinam, kde vedi, co delaji.

    Tak to by mne zajimalo jakej FreeMail to je. Jako admin Strahova mam docela prehled o tom co rikam. Pokud Seznam nezrusi uzivatele jen proto, ze dostane jeden mail, neni to jeste nic proti tomu, co dela atlas - ten je ochoten zahodit obalku mailu a dorucovat pouze podle textoveho obsahu. Kdyz jsme se proti jejich chovani ohradili, zacali vyhrozovat soudem. Kdyz jsme predlozili dostatek dukazu o tom, ze jejich chovani je v rozporu s pravidly RIPE, prestali se s nami bavit. Pri naslednem osobnim setkani s panem Blahou (reditel atlasu) odpovedel, ze nema cas se zabejvat malichernejma problemama.

    Tak co je lepsi?
  • 4. 8. 2000 10:39

    Petr Novotny (neregistrovaný)
    Kdo vas nuti byt v domene .cz? :-) (Jinak jsem slysel, ze pry centrum.cz nejsou uplni blbci, ale osobni zkusenost nemam.)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).