Máte do určité míry pravdu. Připravit takový přehled ale něco stojí. Pak máte jako vydavatel dvě možnosti, jak pokrýt náklady: z inzerce nebo partnerství/sponzoringu takové série článků, nebo ze zařazení do prémiového obsahu. Nám se bohužel zatím pro tento seriál (přehledů vyjde do Vánoc více) partnera, který by zasponzoroval otevření těchto článků všem čtenářům, sehnat nepodařilo. Ale jednáme se zájemci a situace se může změnit.
nevím proč jste dali pryč múj příspěvek? To mám chápat jako cenzúru? A přotom jsem jen zauvažoval, proč takový druh článku je placený a není přístupný ˇvšem čtenářúm?
Jinač souhlasím s názorem MiPo77, že když chci pomoci při koupi TV Smart, tak zahrnu i značky jako je Sony a Toshiba. Vždyť i ony mají zajímavé TV.
Autor tohle neřeší. Problém je v sehnání relevantních informací.
Nepracuji s údaji internetových obchodů (tady jsem využil pouze ceny, protože to bylo spravedlivější), pracuji s oficiálními webovými stránkami, kde jsou také pochopitelně chyb a chybí i některé údaje.
V řadě případů pak ještě volám konkrétní osobě do firmy (nebo dotazy řeším přes agenturu) tak, aby pokud možno vše, nebo alespoň vše důležité, bylo ověřené.
Pokud nemám partnera na druhé straně je komunikace těžká. Ze stejného důvodu chybí i Mascom a Finlux a prakticky i Sharp.
Sony dlouhodobě nereaguje, komunikace s Toshibou se za poslední půl rok (po změně kanálů) přerušila a na hodně zajímavý model l7 čekám dodnes.
Tolik na vysvětlenou, ale takováto absence by měla říci i něco vám, jako čtenáři a potenciálnímu kupujícímu.