IMHO, docela dobrým řešením by mohlo být něco na principu password cards od SAVERNOVA ( http://en.savernova.com/ ). Je to bezpečné skoro jako jednorázové heslo, dá se použít i na telefonní bankovnictví, není to (IMHO) zas až tak nepohodlné.
Jinak přes všechny výhrady, které k Servisu24 od ČS mám (a není jich málo), tu změnu čísla mobilu na pobočce bych jim nevyčítal.
Tak to bych jim vyčítal. Vracejí se do pravěku. Stačí vést komunikaci pro změnu čísla mobilu na autorizační SMS na jiném než internetovém kanálu - telebanking nebo kuminikace s mobilem. Když je člověk 5 let v zahraničí, tak se mu blbě dochází do pobočky. Možná mám málo informací, ale zatím asi nehrozí, aby se sfalšovala SMS z mobilu do banky. Prostě stačí pro senzitovní operace požívat vždy 2 odlišné kanály komunikace a jeden z nich nemusí být fyzický kontakt. Myslím, že Spořka je jen pohodlná a není zrovna ¨technologicky moc vpředu, to je vše.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).