Vlákno názorů k článku Čím a proti čemu se brání Česká spořitelna? od pavsyk - IMHO, docela dobrým řešením by mohlo být něco...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 21. 7. 2008 15:17

    pavsyk (neregistrovaný)
    IMHO, docela dobrým řešením by mohlo být něco na principu password cards od SAVERNOVA ( http://en.savernova.com/ ). Je to bezpečné skoro jako jednorázové heslo, dá se použít i na telefonní bankovnictví, není to (IMHO) zas až tak nepohodlné.

    Jinak přes všechny výhrady, které k Servisu24 od ČS mám (a není jich málo), tu změnu čísla mobilu na pobočce bych jim nevyčítal.
  • 30. 7. 2008 11:43

    anonymní
    Tak to bych jim vyčítal. Vracejí se do pravěku. Stačí vést komunikaci pro změnu čísla mobilu na autorizační SMS na jiném než internetovém kanálu - telebanking nebo kuminikace s mobilem. Když je člověk 5 let v zahraničí, tak se mu blbě dochází do pobočky. Možná mám málo informací, ale zatím asi nehrozí, aby se sfalšovala SMS z mobilu do banky. Prostě stačí pro senzitovní operace požívat vždy 2 odlišné kanály komunikace a jeden z nich nemusí být fyzický kontakt. Myslím, že Spořka je jen pohodlná a není zrovna ¨technologicky moc vpředu, to je vše.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).