Myslim, ze jeden z duvodu je i ten, ze JR neumi firmy ridit, on je umi budovat. Respektive on predevsim zvlada marketing a prezentaci. Dokaze vybudovat image. Drive nez firma zacla vydelavat (pokud vubec vydelava, coz si nemyslim), tak meli pobocky po celem svete a pretechnizovane kancelare v Praze. Utraceli penize za konference, JR jezdil po svete a delal svuj "enterpreneurship".
Pro SB bude mnohem lepsi, pokud JR tam nebude mit ridici roli.
naprostý souhlas
a podle poměrů rozdělení firmy při první investici (podíly Jan Řežáb (34,60 %), Lukáš Maixner (17,30 %), Martin Homolka (17,30 %) i Jiří Voves (3,65 %) to vypadá, že Řežáb opravdu není jen talking head, ale jednoznačný šéf firmy, když měl dvakrát tak větší podíl, než další dva největší společníci
reagoval jsem na přetechnizovanost. Plánovač, webka, plátno a další věci v konferečních místnistech není zbytečnost, ale nepostradatelná věc.
Na co se použijí investice je věcí investorů. Chápu snahu udělat kanceláře atraktivní, musí se přitáhnout lidi, se podívejte na konkurenty s pípou a bazénem v kanclech.
JR nikdy neměl na starosti chod firmy, na to měl jiné společníky, vždy byl tváří navenek. Dokud ho neznám osobně s nevím co dělal, nehodnotil bych jeho schopnosti.
Byznys model u FB a SB je jinej, nekze říct, že něco potřebuje nebo ne. Sám vím, že korporáty potřebuji se osobně vidět než vyberou dodavatele, proto nejspíš ty pobočky.
right! v SB jsem delal a reknu na rovinu - atraktivni kancelare a volnejsi pracovni prostor pritahne lidi na uplne jinem levelu ;)
muzu porovnat s nekolika dalsimi, kteri si tohle zdaleka neuvedomuji, a proste nejsou videt a jejich vysledky (protoze neumi vytvorit prostor pro lidi co se jeste neciti byti roboty) taky zadna slava, spis hruza kolikrat ;)
Jedna vec mit kancelar v industrialnim stylu (kde jste vzal, ze je beton levny?), druha vec je udelat si tam i kavarnu a do kazde konferencni mistnosti strcit digitalni planovac meetingu. Ve chvili, kdy vase jedine penize pochazi z investic. Jednim znakem dobreho podnikani je to, ze s investicemi zachazite jakoby to byly vase vlastni penize a nerozhazite je za veci, ktere nepotrebujete.
Kdyz jsme u tech pobocek, kolik myslite, ze ma pobocek po svete treba Facebook? Porovnejte s jinymi, podstatne vetsimi, softwarovymi spolecnostmi.
Ja nerikam, ze to, co JR dela je spatne, ale agresivni mladi bez zkusenosti neni pro rizeni firmy proste moc dobre. Jako tvar firmy bude urcite skvely.