Křídla motýlů, nebo peří samečků ptáků jsou taky křiklavě barevná, to aby upoutala pozornost. Tak funguje normální svět. Obliba intelektuálské nekřiklavosti se bere z obdivu ke starému Římu, protože v době kdy vznikla, tedy za renesance, křiklavé barvy římských staveb už vybledly. V podstatě tento vkus pochází z kulturního omylu.
Ono se stačí zamyslet nad tím, jaké barvy měla Sixtinská kaple původně a pak třeba před restaurováním například v 70. letech minulého století. Restaurovaná podoba, která věrně odpovídala originálu, byla taky ve své době šokem pro tehdejší intelektuály.
Novým designovým vzorem jsou letáky z Penny Marketu... Bohužel, provozovatelé webů často rezignují na snahu kultivovat vzhled reklamy, kterou nabízejí a kvůli strohému designu teď reklamy na Lupě přebíjejí obsah. Když sem přijdu, tak si vždy vzpomenu na brněnské nádraží, pražské metro, nebo jiná místa, polepená neskutečným množstvím křiklavých a graficky "bezohledných" reklam, letáků, vývěsek, cedulek, zákazů, příkazů.... A čím více je jeden křiklavější, tím více musí být křiklavý i ten další. Výsledkem je šum, ze kterého návštěvníka leda tak bolí hlava a svrbí prst na tlačítku "Turn on AdBlock".