Nova s klesající sledovaností táhnoucí obrovské dluhy desítek miliard Kč za majitele CME je zralá buďto na prodej nějakému normálnímu majiteli, nebo brzy zbankrotuje.
Ptám se znovu - kdo by to asi tak dnes koupil? RTL group? Těžko ... Asi budu muset změnit svoje "legendární" proroctví o přesunu Primy do multiplexu 3 = tj. pokud n@va krachne, tak se naopak LOVE presune do dvojky. ... A taky projekt DVB-T2 půjde k ledu...
Tak dle mého názoru Nova svůj plán spustit vysílání nového, pro muže profilovaného kanálu opustila, což lze v poslední době odvodit z toho, že jako kanál orientovaný na muže profiluje svůj druhý televizní kanál Novu Cinemu. To lze vyvodit například z nasazení pořadu The Amazing Race, který měla podle mě připravený jako konkurenci coolovským reality show pro svůj mužský kanál nebo opětovného nasazení serialu Kobra 11 na NC, takový seriál bych opětočekával na kanálu orientovaném na muže, i když vím že Kobru 11 v minulosti NC vysílala...no uvidíme po tiskové konferenci Novy Group...třeba si jen Nova dalším kanálem bude konkurovat stejně jako při spuštění Novy Cinemy orientované na stejné publikum jako hlavní Nova...naopak výborné cílení na diváky předvádí jednotlivé kanály Přímý...hlavní kanál cílený na rodinné publikum většinou starší generace, COOL cílený na mladé muže a l
Love cílená Tak dle mého názoru Nova svůj plán spustit vysílání nového, pro muže profilovaného kanálu opustila, což lze v poslední době odvodit z toho, že jako kanál orientovaný na muže profiluje svůj druhý televizní kanál Novu Cinemu. To lze vyvodit například z nasazení pořadu The Amazing Race, který měla podle mě připravený jako konkurenci coolovským reality show pro svůj mužský kanál nebo opětovného nasazení serialu Kobra 11 na NC, takový seriál bych opět očekával na kanálu orientovaném na muže, i když vím že Kobru 11 v minulosti NC vysílala...no uvidíme po tiskové konferenci Novy Group...třeba si jen Nova dalším kanálem bude konkurovat stejně jako při spuštění Novy Cinemy orientované na stejné publikum jako hlavní Nova...naopak výborné cílení na diváky předvádí jednotlivé kanály Primy...hlavní kanál cílený na rodinné publikum většinou starší generace, COOL cílený na mladé muže a Love cílená na mladé ženy