Jak píše pan Malina, je paradox, že právě 365int brečí kvůli nízkým maržím. Zrovna 365int. nasadil nesmyslné ceny s marží jednotek korun což u zákazníků vyhrávalo.
CETIN za mě neudělal nic špatného tím, že poskytl odstřiženým zákazníků dočasně bezplatně internet. Přesměrování stránek na tuto informaci je asi na hraně, ale PPF má dostatek právníků i na složitější záležitosti.
Lukáš Vacek - VIRIDIUM.CZ s.r.o.
Aktualne je to ted, ze neni mozne volne prejit od Cetinu bez OKU kodu. Novy ISP mi potvrdil, ze jelikoz dochazi k prehozeni pripojek pod 365internet, je nutne aby 365internet zakaznikum predal vzdy OKU kod, jinak neni mozne prejit. Byl i odkaz, at jim clovek zavola. Bohuzel linka je stale nefunkcni, takze jedine mozne spojeni je jejich emailova podpora. Tudiz i kdyz chci prejit, zatim nemohu, dokud neposlou zmineny kod :( Doufejme, ze lidi nebude nasilim drzet a opravdu kody posle.
12. 10. 2022, 12:46 editováno autorem komentáře
Opravdu zajímavý příběh. Společenský standard postavený na tom, že dlouhodobě neplatím a pak se vymlouvám na to, že věřitel měl dřív zasáhnout, firma fungující na podnákladových cenách jako vzor pro druhé... Majitel firmy s milionovými dluhy celkem v klidu, stejně jako věřitel. To by mě zajímalo, kdo tu sekeru zatáhne. Pevně věřím, že to nebudou ani ostatní zákazníci CETINu, ani daňový poplatník.
Tenhle několik letu fungující společenský standard se mi fakt nelíbí, ale je vidět všude okolo. Člověk, který šetří, je dnes za vola, protože prodělává na všech frontách. Fungovat na dluh je naopak dlouhodobě výhodné a je to prezentováno lidem jako nejlepší cesta, jak si vydělat. Samozřejmě jen do chvíle, než přijde exekutor a obere vás o dvojnásobnou částku, protože "příslušenství dluhu" nějak vyrostlo. To pak zas vyvolení mohou řešit insolvencí, ideálně tehdy, když mají kontakty a ví, jak obcházet špatně nastavené zákony.
Takhle nastavený trh je amorální a neférový.
Ono to bylo zvláštní už na začátku, když jedno malé s.r.očko nabízelo službu podstatně levněji, než všichni ostatní. Pár let to fungovalo a nyní se teprve ukazuje, že to prostě není udržitelné. Takže reálně zavíráme krám. Z mého okolí slýchám časté odchody jinam, často k O2. Takže zákazníků zůstane asi docela pomálu.
Fakt epicky zaver. Terminator zvysil cenu pripojky o 20Kc, ale mi to nedokazali promitnout do koncovych cen. A proto to prestalo vychazet. Napsal jsem bakalarskou praci, ve ktere to na papire prece vychazelo, ale kdyz se zmenily vnejsi okolnosti, uz jsem ty cisla na papire neupravil. Typicke knuuu... oni mi rozslapali moji babovicku!
I snaha hodit sve vlastni chronicke neplaticstvi na CETIN tim, ze "nevyuzili uz driv moznosti dane smlouvou" je fakt trapna. Saldo nam rostlo, vedeli jsme to, ale nic jsme s tim nedelali a proste jsme jen cekali, co a kdy CETIN udela. Sam ale pritom spolehal na to, ze "nekde nejak magicky" urve tolik zakazniku, aby mu to s nizkymi marzemi (ktere si sam takto nastavil) zaclo vychazet. Fakt jsem zvedavej, kdo si tenhle cirkus na koleckach postaveny na podnakladovych cenach bude ochotny prevzit.