Jeste jeden trik: Vyber "spravne" metriky. Pokud mam vetsi pomer UVd/UVm nez konkurence, budu samozrejme tvrdit, ze se musi prece porovnavat podle dennich statistik, protoze mesicni jsou nepresne.
Kdyz mam vic navstev na uzivatele nez konkurence, budu tvrdit, ze prece nezalezi na poctu uzivatelu ale na "pouzivanosti", t.j. nastevach.
No vidíš a já do třetice považuji za nejdůležitější počet shlédnutých stran, které mi vygenurují nejvíc reklamy a do budoucna tak zajistí největší růst :-)
Nevím jak vám ostatním, ale mě ten článek připadal dost ostře zaměřený "proti" Centrum.cz, jako by ostatní portály nedělali to samé. Doufám, že autor v příštích článcích svou jednostrannost napraví. Osobně nepreferuji žádný z portálů, každý má své plus i mínus.
Přesně tak, já myslím,že to nejvíc sedí na seznam. Lukačovič ve svém blogu pořád napadal "nespravedlivé" měsíční měření a chvástá se, jak ostatní mají služby pod jednou adresou a oni si je budují jako samotné značky (které samozřejmě napájí homepage, takže zhola nepravdivý argument).
Ono je to mozna tim, ze centrum ma volne pristupna data, takze si s nimi lze pohrat a demonstrovat ruzne pohledy na vec.
Ad Aktualne: srovnavano je jen se zpravami na idnes. Pokud bychom chteli srovnavat se zpravami na novikach, musela by tato cisla byt k dispozici a tim si nejsem jist.
přístupy jsou normálně obchodovatelná komodita. Stačí zaplatit a máte je.
Jediným měřítkem uspěšnosti je počet objednávek za měs. realizovaný díky webu.
Ovšem nevím, jak se počet objednávek realizovaných díky webu měří kdekoliv jinde než ve webovém obchodě. Na webu nejsou ale jen obchody a i jiné weby než obchody vydělávají.
Nechci se nikoho dotknout, ale přijde mi to jako sposta keců o ničem. Myslím, že budoucnost portálů je u nás poměrně jasně nalajnována a to jak z pohledu ziskovosti tak návštěvnosti. Seznam (i když mu osobně nefandím) je bohužel daleko před všemi z pohledu návštěvnosti, ziskovosti i zajímavosti pro potenciální inzerenty a tak to nejspíš bude ještě dlouhá léta.
Petře, jste zajisté inteligentní člověk s velikým přehledem. Avšak zaplácat polovinu článku ukázkami té sečtělosti, to zavání i narcicismem. Trochu mi to připadá, že jste sice naoko na Seznam naštvaný, že jste musel odejít, ale ve skrytu duše toužíte, aby nyní Ivo přišel a nasypal si popel na hlavu. Pak už si jen za oslavných fanfár vyberete jedno ze dvou uvolněných míst obchodního ředitele u dvou ze tří českých portálů. No nemám pravdu? :)