Ano, ale oni propagují SVŮJ VLASTNÍ projekt. Jiná otázka je, (zvlášť u Novy), jak moc vkusně a zda to není zž kontraproduktivní, ale pořád je to jejich vlastní projekt. Spíš než k reklamě bych to přrovnal o upoutávkám na vlastní pořady - nebo myslíte, že by televize měla vysílat i upoutávky na pořady konkurence?
No jistě, proto je tu taky web www zrusteTelevizi.cz - kde se právě uvádí jaké praktiky televize používá a proč jí tedy opravdu vypudit ze svého příbytku...
Slunce v duši přátelé - i toto srdečné přání zaniklo v bouři televizní mašinerie.
Ano, přesně, avšak s tím, že jeden subjekt propaguje druhý. Tedy vzájemná spolupráce.
Ale u propagace/reklamy jedné televize ve stylu: "...a na našem webu xx.cz najdete více." jde o prospěch jednoho subjektu. To je rozdíl!
Zkuste vy, kdyby jste byl ve vysílání jako host, jmenovat nějaký web - není to dovoleno!! Přitom některé naše TV si své weby klidně propagují, až je to otravné, jak tu již bylo zmíněno.
Ano, díky, máte zřejmě pravdu. Tady jde, vystižněji řečeno, o upoutávky na jejich aktuální reportáže atd., ale všeobecně je to stále přece druh reklamy, která je v TV navíc regulovaná. Zda je vkusná, nevtíravá, to ať si zváží jejich dramaturgie...
Ano, sami sobě takhle dělají reklamu! Takovou, na kterou jiní nedosáhnou! A jak zde v diskusi někteří potvrzují, přilákají i toho "dědečka" z Komárova k internetu. To je sice hezké, ale POMYSLNÉ! Hlavně přilákají návštěvníky na svůj web a takto si navyšují svůj rank. Ano, my ostatní můžeme jen závidět.
Proč to tedy trpět? I ve vztahu k vlastnímu webu by se soukromé TV měly řídit pravidly regulované reklamy. Nelze pouze deklarovat, že ti "jiní" mají hold smůlu, když sami zřejmě porušuji nějaké pravidlo.
Ale ano! Já neskrývám, že jim závidím. Ale jde o to odstranit tu závist, tedy nerovnost na podnikatelském trhu s medií. V tomto případě, že pro subjekty TV Nova, TV Prima a další soukromé televize platí regulovaná eklama (ta je ostatně všude ve světě) a ony velkopansky na to kašlou. Zařazuji reklamu/upoutávku na svůj web v rámci Zpravodajství, nikoli v mezičasech určených pro reklammu!! Vylaďte si třeba ČRO6, tam jde reklama/upoutávka (třeba na to, že si můžete z jejich webu stahovat konkrétní pořad) výhradně v mezičasech. Proč to někde jde a jinde ne! To za prvé.
Za druhé jiné menší subjekty, které podnikají na mediálním trhu, takovou možnost nemají, nevlastní TV. Takže takovou reklamu/upoutávku nemohou realizovat ve prospěch svého webu a potažmo zvyšovat si takto návštěvnost. Tím pádem soukromé TV svou praxí s reklamou/upoutávkami v rámci běžných TN/Zprávy (slovy moderátorů) se chovají nefér.
V podnikatelské praxi se tomu říká, že vytvářejí na trhu nerovné podmínky v rámci hospodářské soutěže. A na to jsou zákony. Všude ve světě! Neznemná, že úspěšný subjekt, jako třeba TV Nova si může dělat co chce. Jo, možná ve Česku. Pak se ovšem nedivme, co se o nás říká. Dokažme i na tomto příkladu, že zkorumpovaní nejsme! Nebo ať někdo jasně z kompetentních vysvětlí, že to, co dělají soukromé TV s upoutávkami je OK. Bohužel zatím všichni mlčí.
Taky se pripojuju do fronty tech, kterym clanek prijde minimalne nevyvazeny ci nedomysleny.
Vzdyt prece propagace napric medii je naprosto bezna - MF Dnes podporuje idnes.cz, HN podporuji iHNed a televizni stanice podporuji sve projekty. Cesky rozhlas propaguje iZurnal. A naopak.
Casta je i propagace napric spriznenymi firmami (napr. Seznam.cz -> Stream.cz). To je jiz svazano urcitymi zakony, ale pokud jsou dodrzovany, tak proti tomu take nikdo nemuze nic namitat.
A co ty televize internetu davaji - prinejmensim zminovani internetu jako takoveho v televizi mnohokrat denne rozhodne silu internetu posiluje a laka k nemu nove lidi. A archiv poradu zdarma je take fajn.