Tvrzení, že TV parazituje na internetu a využívá jakéhosi dominantního postavení silně pokulhává. Stejně jako naopak, jen velcí internetoví hráči mají na reklamu v TV. Nedostane se tam každý pako z horní dolní a je to jedině dobře. Jestliže TV využívá pro selfpromo svých stránek svůj program, je to v naprostém pořádku, ať to dělá jakýmkoliv způsobem. Obtěžuje-li vás to, přepněte.
Něco jiného by bylo, kdyby v TV pořadu, třeba o komunikaci na internetu, moderátor sdělil url adresu webu své televize. Tam by to bylo funkční bez podezírání z reklamy, neboť divák si musí účelově ověřit na www stránkách, co vlastně autoři prezentují.
Ale v každých Televizních novinách odkazovat (někdy i několikrát u různých příspěvků) diváka na "dozvíte se více na našem webu...", je již doplňkové sdělení, které tam být nemusí. Pokud jej tam přesto dramaturgie TV montuje, tak úmyslně, aby zviditelnila svůj televizní web.