Včera jsem se pokusil v cca 14.30 zaregistrovat nové auto v Praze na Jarově:
- nevydávali 2,5 hodiny před zavírací dobou pořadová čísla,
- u 10 okének čekalo cca 20 klientů, dalších deset ještě čekalo na pořadová čísla,
- na dotaz, zda budou pořadová čísla vydávat, jsem dostal odpověď, že nevědí protože systém právě zcela "spadnul",
- pracovnice u okénka hlásila,že zadání a kontrola adresy ji trvala 12 minut (!!!),
- na dotaz zda je možné prodloužit převozní značku mi byl dán telefon na Magistrát,
- magistrátní pracovník mi řekl, že díky "debilnímu" systému prodloužení nejde, ale je možné dostat u prodejce novou převozní značku.
Takže jsem ztratil 2 hodiny, najel 50 km a mám na 14 dní možnost jezdit novým vozem v ČR mimo dálnice (do ciziny nemohu a na dálnici také ne). Náhradu škody budeme samozřejmě po MD vyžadovat.
Se závěry v článku v České pozici souhlasím: aplikaci připravovala banda naprostých amatérů, ATS-TELECOM evidentně nemá pro "systémovou integraci" podobných systémů jediného odborníka a ministr s oběma náměstky by měli po včerejší blamáži rezignovat.
Ministri si naopak za vytecnou praci prece zaslouzi nejake ty statisice nanvrch: http://www.novinky.cz/domaci/273500-drabek-navrhuje-zvyseni-platu-politiku-a-soudcu-az-o-desetitisice-mesicne.html
Bacha, je to ATS telcom a nikoliv telecom. A dle možného insidera se zdá, že možná to ve skutečnosti dělá za ATS někdo jiný http://ivanbednar.blog.idnes.cz/c/279025/Barta-a-jeho-parta.html I ATS se párkrát odvolávalo na subdodavatele. Chtěl bych vědět, kdo tedy má v rukou databázi, po které by nejeden zločinec skočil, vždyť by to byla ideální databáze pro výběr aut na zakázku. Chceš tu a tu značku, té a té barvy, takový motor - tady máš adresy majitelů! Ovšem když je databáze pomíchaná, možná by to ani mafie nechtěla ;-)