Jenom bych dodal, že u těch praček trošku zapomínáte na parametry. Pokud budete "správný" virtuální zákazník, tedy nepůjdete do kamenného obchodu si zboží osahat, obchod Vám musí být schopen pomoci s výběrem. U nás se na tohle bohužel tak trochu zapomíná a eshopy připomínají spíš on-line katalogy se spoustou fičurek, ale bez pořádné možnosti hledání. Já tím teďko nechci primárně říkat "u nás si vyberete", protože i my máme určitě co zlepšovat, jenom tím chci říct že by se na to vyhledávání nemělo zapomínat. V takovém Kauflandu máte sice super ceny, ale zorientovat se, kde mají skořici, to problém.
Kapl jste na to. To je moznost vytvaret hodnotu. Samozrejme, ze v uvedenych prikladech jsem zjednodusoval. Uz takto se obavam, ze je clanek prilis dlouhy a "suchy".
Zde je ovsem treba poznamenat, ze pokud jde o srovnani parametru (napriklad pracek), pak zdaleka nejlepsi je v promluvit si v dobre zasobenem obchode se zaskolenym prodavacem. Proces je nejrychlejsi, a z hlediska osobnich pocitu zakaznika (ktery parametrum pracek nemusi vubec rozument) i nejprijemnejsi.