Vlákno názorů k článku Co nabízí Sféra? od Tomas Krause - Plne souhlasim s Markem, pripada mi to trochu...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 12. 5. 2000 9:07

    Tomas Krause (neregistrovaný)
    Plne souhlasim s Markem, pripada mi to trochu divne a urcite to nebude takova bomba, jak si provozovatele predstavuji. A reklama za 750,-? Normalne myslici inzerent se na to vykasle, ma spousta levnejsich a IMHO kvalitnejsich moznosti. Nicmene par blbcu se asi chytne.
    BTW: to tam nacpou odkaz na jakykoliv server nebo jen na ty, se kterymi maji dohodu? Me osobne by se vubec nelibilo, kdyby nekdo sazel muj obsah do svych frames.
  • 12. 5. 2000 9:22

    Daniel Dočkela (neregistrovaný)
    Prozatím tam cpali obsah na kohokoliv je napadlo. Po našem mírném upozornění že s tímto řešením nesouhlasíme následovalo písemné oznámení zákazu podobného porušování autorských práv u všech našich serverů. Sázení cizích stránek do vlastních rámců je porušování platného autorského zákona pokud k tomu není souhlas autora.
  • 12. 5. 2000 11:23

    Jan Schneedorfer (neregistrovaný)
    A muzete mi rict, v cem se citite byt poskozen? Mate dojem, ze Vam tim unika zisk z provozu namodro.cz? Me prijde, ze Vam spis ctenare pritahnou, nez odlakaji...

    Dnes jsem tam nasel clanek z naseho serveru DO KINA! a osobne se necitim byt nijak poskozen, takze o podobnem zakazu prebirani zatim neuvazujeme.
  • 12. 5. 2000 14:31

    Tomas Krause (neregistrovaný)
    Ono se na prvni pohled samozrejme nic nedeje, ale na druhy uz ano. Logo muze navozovat dojem (zvlast pro nezkusene uzivatele), ze server nejakym zpusobem patri pod Sferu a to se mi nelibi. Neprichazim o zadne penize, OK, ale muzu to klidne pojmout jako poskozovani dobreho jmena serveru. Sfera chce byt podle clanku bulvarem, proc by me melo tesit, ze je muj serizoni server spojovan s bulvarem? Proste mi to neprijde jako stastne reseni, je mi mnohem milejsi, kdyz se upoutavky na nase clanky nabizeji na DNES Seznam, 24.centrum.cz a podobne.
  • 13. 5. 2000 23:45

    petr novotny (neregistrovaný)
    a kde asi jinde inzerovat nez na bulvaru na inetu dneska :-) proc bych si mel na tvym root.cz nebo navrcholu.cz kupovat reklamu hehehe radsi za 750,- kc na sfere za 1000 impresi nez za 46kc na tvych serverech
  • 12. 5. 2000 14:01

    Anna Mullerova (neregistrovaný)
    Byla jsem se tedy na Sfere take podivat a musim rict, ze se mi moc libi. Konecne neco pohodovyho! Je to jednoduchy, pekne psany a skvele aktualizovany. Jediny, co mi tam chybi, je nejaky help, vysvetlujici to Chrono a IQ...a mozna nejaky odstavec, proc to je tak, jak to je.

    Nazorum pana Docekala, Krause, Polacha a trosku i Matouska asi clovek musi pristupovat trochu s nadhledem. (O autorskym pravu nic nevim, takze nema smysl pripisovat do mistni diskuse dalsi domnenku.) Co me na jejich vystupech ale udivuje je jejich nabubrelost "jak si to ta Sfera predstavuje, prizivovat se na ucet jejich jedinecnych stranek". To je fakt k smichu. Aspon me, kdyz mi uz od prvniho pohledu prijde jejich server hned na pocatku jejich existence lepsi, nez kam jste to dotahli za ty dva (?) roky vy. Kdybyste se panove spis snazili byt stale lepsi vypadal by cesky internet dneska jinak. Lip. Preju Sfere spoustu ctenaru.

  • 12. 5. 2000 14:37

    Jirka Mašek (neregistrovaný)
    Nápad upozorňovat na zajímavé články v českém internetu mi přijde dobrý, ale záběr je asi moc široký... Sfera se musí v budoucnu, dle mého, jasně vyprofilovat co do obsahu. Nevím, zda to, co jsem dnes viděl na jejich stránkách, se dá nazývat bulvárem.... Jinak mně osobně se grafika nelíbí, je to takové velké, roztahané. Zatímco ostatní šetří každý milimetr, tady se plýtvá centimetry. Pokud se chce Sfera touto cinnosti do budoucna zivit, nedavam ji moc nadeji, sorry :o( Teď koukám, že píšu chvíli s háčky, chvilku ne, jak pablb, ale snad jste zvyklí...
  • 13. 5. 2000 17:34

    Stepan Binko (neregistrovaný)
    Sice nejsem provozovatelem serveru s obsahem jako Vami zminovani panove, ale ani za mak se jim nedivim.
    Pokud pisete "Server mi pripada lepsi.... kam jste to dotahli Vy?", tak se ptam, zda jste dusevne naprosto zdrava. Sfera krome prumerneho designu a jednoducheho enginu neudelala vubec nic. Vse co se Vam pravdepodobne na Sfere libi vytvoril, napsal nekdo jiny. A tomu nekomu jinemu se nedivim, ze nechce aby bez jeho souhlasu na jeho praci parazitoval nekdo jiny.

    Proti Sfere jako takove nic nemam a pokud omezi svoji cinnost jan na smluvne zajisteny obsah, tak ji jako sluzbu vitam. Ale Vas stupidni nazor me - prestoze s poskytovanim obsahu nemam moc spolecneho (vlastne mam - neco obcas napisu na LUPU nebo ISDN, ale malo) - docela nastval!

    Az nekomu uvarite obed on ho vezme, da na jiny talir a proda, tak Vas to take pekne nadzvedne.

  • 15. 5. 2000 9:12

    Anna Mullerova (neregistrovaný)
    Design SFERY pokladam za originalni napad, ktery jsem dosud nikde nevidela (v oblasti ceskeho internetu. Jestli je neco podobneho ve svete nemohu s urcitosti tvrdit).
    Slozitosti enginu nerozumim, ale podle dnes uverejneho INFA na hlavni strance se zda, ze to bude engine prinejmensim inteligentnejsi, nez ostatni.
    Na Sfere se mi libi to, co vytvari jeji redaktori: inteligentni, vtipny a aktualni digest. Jsem spise odborne zamereny clovek, a krome MfDnes a IHNED nemam cas brousit cely den po netu a hledat, co je kde zajimaveho. Redaktori Sfery to jednoduse delaji za me.

    Na "parazitovani", kterym nazyvate odkazy na zajimave clanky ve verejnych informacnich zdrojich, ze da divat dvama zpusoby: za prve tim vasim, ktery mi vsak prijde dost uzkoprsy. Za druhe potom pohledem, ktery vita spolupraci, prospesnou obema stranam, zejmena mladickym ci malickym serverum, ktere nemaji bez penez na marketing jakoukoliv sanci se vic prosadit - vejit ve znamost vetsimu poctu uzivatelu.
    Na vasi posledni demagogickou poznamku o servirovani vaseho chodu na cizim taliri bych mohla reagovat stejne demagogickym protiargumentem, ale nechi tady vyvolavat dalsi zlobu.

    Preji vsem pekny den :)

  • 15. 5. 2000 10:11

    Stepan Binko (neregistrovaný)
    Co je uzkoprseho na tom, ze nechci aby moji praci nekdo sproste prevzal a vydelaval na ni. Takovyto zpusob ochrany povazujeme za normalni napriklad u hudby, tak proc zde ne?
    Rekla jste "Spoluprace". Pokud Sfera bude spolupracovat - tak ji preju vsechno nejlepsi do dalsiho jejiho zivota. Ale musi si uvedomit, ze spoluprace znamena zejmena domluvu obosu spolupracujich stran!
    Na taliri a chodu nic demagogickeho nevidim. Vy ano?
  • 15. 5. 2000 10:32

    Anna Mullerova (neregistrovaný)
    S Vami koukam diskuze vest nejde. Trvate stale na svem, jako palicetej malej chlapecek.
    Nepovazuji totiz cinnost Sfery za "sproste prejimani a vydelavani" na cizi praci. Ale jak uz jsem tady rekla, je to vec vykladu/pohledu.
    Nezlobte se, ale na Vasi praci/clanek na nejakem serveru ISDN bych asi nikdy v zivote sama nenarazila. Je tedy otazkou pro Vas, jestli si chcete placat babovicky v zastrcenym rohu hriste a byt na to patricne hrdej, ackoliv do toho rohu malokdo kdy zabrousi, anebo jestli budete rad, pokud si nekdo najde denne cas na vasi stranku mrknout a najde-li tam nejakou lahudku, spravi o tom cele hriste -na informacnim sajtu typu Sfera.

    P.S. Na Vasi napln talire ale docela ztracim chut uz ted.

  • 15. 5. 2000 20:01

    Stepan (neregistrovaný)
    Ale ja zas takovej cholerik nejsem a navic jste to s tou moji nevrazivosti vuci Sfere spatne pochopila.
    Jen si proste myslim, ze chci-li jakkoli zuzitkovat nebo prezentovat praci nekoho jineho mel bych se ho na to otazat - tolik mi proste veli vrozena slusnost, ale je bohuzel priznakem nasi spolecnosti, ze tuto hranici ma kazdy uplne jinde.
    A k tomu chlapeckovi a taliri. Malej zrovna nejsem, ale mozna uminenej, palicatej, tvrdohlavej - proc ne.
    A nahodou varim dobre.......
  • 16. 5. 2000 10:14

    Anna Mullerova (neregistrovaný)
    Jsem rada, ze jsem to tedy spatne pochopila :-) Snazim se byt otevrena vuci novym vecem a spis byt zpocatku velkorysejsi, nez je hned strahat.
    Nekde tady byla zminka o tom, ze se pan Zekic zastupcu nekterych serveru ptal. Ze se nezeptal vsech, k tomu nevim co rici. Nevim totiz, jestli se to da zvladnout, protoze neznam pocet zdroju, na ktere odkazuje ani to, jestli je ten pocet ohraniceny, nebo zkratka kdyz redaktori na neco aktualniho a zajimaveho narazi, tak to zpracuji...bez cekani na svoleni....

    Jinak - jestli uz nejste malej chlapecek a jeste nejste vyzraly a schovivavy kmet, tak jste podle me asi prilis bojovne naladen.
    Doporucila bych vam udelat si vybornou veceri, nekde na zahradce, otevrit si k tomu lahev neceho dobreho a ... usmivat se u toho :-)

  • 17. 5. 2000 8:16

    Stepan Binko (neregistrovaný)
    Kmet zase zrovna nejsem, ale radou se ridit budu. :-) Ze se nezeptal vsech je jenom hodne smutny - nic vic. O necem to totiz svedci.
    A jen bych znovu pripomel, ze to co nam v jinych oblastech prijde samozrejme najednou nechceme v souvislosti s "nasim" Internetem ani pripustit a to je mi taky trochu lito.
    A zas tak bojovne naladenej jsem nebyl..... :-)

    Jo a myslim, ze neco takoveho tady uz bylo/je. Na www.orientation.cz je neco na stejnem principu....

  • 17. 5. 2000 8:48

    Anna Mullerova (neregistrovaný)
    Jeste jednou budu prudit k tomu "zeptani se". Co kdyz je to skutecne tak,jak me vcera napadlo, ze redaktori brousi po webu a narazi-li na neco zajimaveho, udelaji z toho aktualne odkaz ?.?
    Nevim, jak to je ve skutecnosti, takze to neberte jako nepodlozenou obhajobu Sfery. Berte to spis jako moznost, ktera tu existuje a ktera to "dovolovani se" primo vylucuje.

    K orientation.cz - tohle prirovnani nemuzete myslet vazne ;))

    Btw: vsiml jste si, jak se Sfera kazdym dnem promenuje k lepsimu ? :) Preju hezky den

  • 17. 5. 2000 13:03

    Stepan Binko (neregistrovaný)
    Zeptani se je zeptani se. Osobne jsem presvedcen, ze jedna-li se o byznys (a cena reklamy na Sfere me nedovoli myslet si neco jineho) tak to neni o zeptani se, ale o smlouve, dohode.
    Znovu zopakuji - jak byste se na podobne praktiky koukala v jinych odvetvich lidske cinnosti? Treba radio by hralo muziku Rolling Stones jenom proto, ze se jim libi a prokladala to vlastni reklamou?

    Pokud sfera bude mit dohody s temi kdo jim budou sve prispevky postupovat nelze ji prat nic jineho nez vylepseni designu a uspech....

  • 12. 5. 2000 9:34

    Zdeněk Polách (neregistrovaný)
    I pri cileni, ktere Sfera slibuje, je fakt blbost prodavat reklamu za 750,- Kc. Existuji specializovane zpravodajske servery na danou oblast, ktere maji mnohem vice unikatnich ctenaru a tim padem vetsinou i vyssi ucinnost reklamnich kampani a cenu prodavaji zhruba o tretinu nizsi. Navic si nemyslim, ze by to cileni bylo v konecnem dusledku stejne, jako u zabehnutych serveru. Na druhou stranu je mozne tuhle cenu chapat z druhe strany - absence vlastniho obsahu a tim padem male mnozstvi reklamniho prostoru nuti provozovatele k vysoke cene za reklamu - ovsem inzerenta nenuti k nicemu, cili jsem spis zvedav, jak se k tomu postavi tento. Rozhodne je to vsak zajimavej cenovej ulet hodne vysoko pote, co zhruba pred mesicem predvedl pan Frank z ATC v pripade kauzy Mr.Linx ulet zase nekam hodne nizko (nekam k desitkam Kc za 1000 CPT).
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).