odkazovat na blog pana Krila - zamestnance konkurencniho Centra a divit se, ze kritizuje Atlas neni zcela bezne..
manazerske utility jak uz z nazvu vyplyva jsou pro manazery, ne pro bezneho uzivatele pro ktereho je zrejme sluzba urcena kdyz se komunikuje v TV..vyzdvihovat absenci takovych blbin je irelevantni
Centrum ma nahodou uzasny antispam: Jednou jsem v tamnim spamovem kosi nasel zpravu, kterou mi Centrum jako uzivateli sdeluje, jak se jim antispam podarilo skvele vylepsit :-)
Jen se zeptám, jsou jeho výtky snad nepravdivé? Ano, občas jsou to drobnosti, ale ve většině výtek vůči novému freemailu Atlasu má pravdu.
A jinak, na koho jiného odkazovat? Neb jak se v článku samotném píše, jiným blogerům nový freemail Atlasu za zmínku vůbec nestál, takže buď na tyto negativní ohlasy Milana Kryla, nebo mazání medu kolem úst v podobě PR Atlasu.
Prosim Vas, co to tu vykladate za nesmysly? Na systemove zpravy Centra se antispam vubec neaplikuje, takze jestli jste takovou zpravu nasel ve spamovem kosi, tak jste si ji tam predtim leda sam rucne presunul.