Vlákno názorů k článku Co přinese trvalá předvolba operátora? od Dial - up hater - Cha, cha,cha. Fixní volby operátora po jejím zavedení...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 31. 12. 2002 12:05

    Dial - up hater (neregistrovaný)
    Cha, cha,cha. Fixní volby operátora po jejím zavedení např. v německu využilo zhruba 8 % všech stanic - super výsledek, nemyslíte. Občes mi připadá, že všichni na tomhle serveru včetně mě jsou tak trochu mimo realitu. jen se podívejte na Tele 2 - reklama jako kráva, využilo toho pár procent lidí (ono to vypadá, že toho využili všichni protože na telekom. serverech všichni kdo přispívají využívají Tele 2). Lidé s prominutím serou na volbu operátora. Jsem jen zvědav jak dlouho se tele 2 udrží - zatím je jejich ztráta více než alarmující.
  • 31. 12. 2002 12:44

    Michal Kubeček (neregistrovaný)
    Služby jako volba operátora mají svůj smysl i kdyby je nevyužil vůbec nikdo. Jejich existence totiž nutí ČTc (nebo jiný monopol) být podstatně opatrnější v tom, co si dovolí vůči zákazníkům. Reakce zákazníka na nesmyslné ceny je totiž výrazně jednodušší než bez ní.

    Jinak s vaším hodnocením nesouhlasím - osm procent bych považoval za poměrně vysoké číslo. Kolik je podle vás třeba každý měsíc telefonních stanic, ze kterých byl uskutečněn aspoň jeden mezinárodní hovor? Neřekl bych, že to bude více než osm procent. Je tedy tato služba k ničemu?

  • 3. 1. 2003 10:53

    Jindra Vavruska (neregistrovaný)
    Souhlasim s Michalem Kubeckem. Vsimnete si, ze pravdepodobne diky Tele2 (nulovy pausal == cista uspora) meni Telecom ceny mezinarodnich i mezimestskych ("kazda ctvrta minuta zdarma") hovoru. Cha cha, funguje to!

    JV
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).