A vám se ta polská kategorizace zdá k něčemu užitečná? Mě se v ní hledá podstatně hůře než v čistě abecedním řazení. Mimochodem, pokud se nepletu, tak portály tam dělené na sekce nejsou.
Kategorizace internetu ma vyznam predevsim pro maximalizaci reklamnich prijmu, z tohoto pohledu bude zajimat predevsim media - predevsim pak ta komercni ktere reklama zivi, medialni agentury a v neposledni rade klienty.
Z tohoto pohledu je potreba se na cleneni internetu divat, diky jednoduchemu cleneni muzeme byt svedky narustu reklamnich investic na cely cesky internet, bez ohledu na velikost konkretniho media.
Agenturam stejne tak jako klientum by pak kategorizace mela prinest daleko vetsi prehled o mediich.
Kategorizace je mozna pro nektere strasakem, protoze se o ni mluvilo historicky jiz nekolikrat a vzdy zustalo jen u slov, a mozna i proto, ze tu existuje jiste riziko nenalezeni obecneho koncensu napric trhem.
Nicmene stejne tak jako se kategorizuji ostatni mediatypy, potrebuje i internet sve cleneni - vezmeme si priklad ze zahranici napr. Polsko, kde toto cleneni existuje a funguje.
Uvedomme si, ze kategorizace je potrebna primarne z hlediska obchodu, jinymi slovy abychom dostali na internet vice penez nez je tomu v soucasnosti.