Vlákno názorů k článku Co říkají vydavatelé online médií na kategorizaci NetMonitoru? od Jirka Lahvička - A vám se ta polská kategorizace zdá k...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 2. 8. 2006 15:43

    Jirka Lahvička (neregistrovaný)
    A vám se ta polská kategorizace zdá k něčemu užitečná? Mě se v ní hledá podstatně hůře než v čistě abecedním řazení. Mimochodem, pokud se nepletu, tak portály tam dělené na sekce nejsou.
  • 2. 8. 2006 17:26

    Petr Hanisch (neregistrovaný)
    Predpokladam, ze klienti kteri hledaji konkretni obor ci sekci si to pochvaluji, protoze ta orientace je samozrejme jednodussi a prehlednejsi.

    Jak rikam, ta sluzba prinasi svuj smysl predevsim pro klienty, agentury, ale take pro samotne media.

    Abecedni razeni by samozrejme mohlo fungovat dal, jde jen o moznost vyberu, zda budete chtit hledat media dle oboru ci dle abecedy.
  • 2. 8. 2006 14:17

    Petr Hanisch (neregistrovaný)
    Kategorizace internetu ma vyznam predevsim pro maximalizaci reklamnich prijmu, z tohoto pohledu bude zajimat predevsim media - predevsim pak ta komercni ktere reklama zivi, medialni agentury a v neposledni rade klienty.
    Z tohoto pohledu je potreba se na cleneni internetu divat, diky jednoduchemu cleneni muzeme byt svedky narustu reklamnich investic na cely cesky internet, bez ohledu na velikost konkretniho media.

    Agenturam stejne tak jako klientum by pak kategorizace mela prinest daleko vetsi prehled o mediich.

    Kategorizace je mozna pro nektere strasakem, protoze se o ni mluvilo historicky jiz nekolikrat a vzdy zustalo jen u slov, a mozna i proto, ze tu existuje jiste riziko nenalezeni obecneho koncensu napric trhem.
    Nicmene stejne tak jako se kategorizuji ostatni mediatypy, potrebuje i internet sve cleneni - vezmeme si priklad ze zahranici napr. Polsko, kde toto cleneni existuje a funguje.

    Uvedomme si, ze kategorizace je potrebna primarne z hlediska obchodu, jinymi slovy abychom dostali na internet vice penez nez je tomu v soucasnosti.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).