Takto vypadá nabídka: http://www.three.co.uk/Store/SIM/Plans_for_phones
Ale jo, silný regulační úřad, kterým Ofcom v Anglii je, dokáže divy. Speciálně výše odkazovaná firma Three od něj dostala flastr 1,9 mil. GPB (tj. asi 50 mil Kč.) za to, že ve své síti v určitém regionu nezajistila nepřetržitý přístup k nouzovým službám (byť je po dobu výpadku nikdo nepotřeboval). Příčinou byla havárie v datovém centru, takže nebylo možné směrovat hovory ven do k British Telecom, který obsluhu nouzových služeb zajišťuje.
Uvedená pokuta je po snížení o 30 % oproti původně navrhované, neboť Three uznala svoji chybu, aktivně spolupracovala s Ofcomem a přijala opatření, aby se daná situace nemohla opakovat.
Jo - na Lupě o tom také byla zpráva.
Board of directors ne. Managment ano.
Nicméně i managment je zodpovědný tím jaké nastaví procesy a jaké finance uvolní.
Nápravu ve prospěch zákazníka nesjednal - sjednal opravu stavu do souladu se zákonným nařízením. A chybu a opravu bez problému provádí i čeští operátoři když k chybě dojde. Nevím z čeho berete opačný dojem.
Opacny dojem si muzete udelat i vy. Najdete si informace o vypadcich ceskych operatoru, bylo jich hodne, ale nejpovedenejsi (v pojeti managementu) jsou jen par mesicu stare. Treba jak jeden nejmenovany management kompenzuje zakaznikum vypadek tim, ze si vyplati "pokutu" do sveho fondu/nadace. Takovou tvurci genialitu neprebije ani Hollywood.