Tech 41 micu se obavam Sequoia nerozhodla splachnout do zachodu na zaklade business planu Color, ale spis na zaklade uspechu Instagramu. Jenze to je uplne jina pisnicka.
Mozna se pletu, ale Color jsem vyzkousel, prvni verze byla naprosty pruser, ve druhe udelali hodne zmen k lepsimu, ale problem je v celem prvotnim principu, ktery mi nedava prazadny smysl.
Cela publicita kolem tohodle projektu se odehrala vsehovsudy ve dvou vlnach. Prvni byl sok, ze nekdo na dalsi photo-social kravinu vymamil tolik VC, druha byl buracivy smich, co ze si to Sequoia poridila za tak dlouhe penize. Tenhle clanek pokladam za doznivajici splouchnuti, kdy si o sluzbe a rozruchu kolem ni neco dohledali i pisici studenti.
Pokud Color rychle neda aplikaci smysl, je to jasny DOA a uz o nem neuslysime.
Proč? Copak když Internet vznikal, tak si hrál na nějaké soukromí?
Naopak, co člověk dal na web, to měl vidět kdokoli, kdo se na stránky dostal.
Až poslední roky to pokroutily v hru o bezpečnost zveřejňovaných informací.
Přitom něco jako bezpečnost informace, kterou jednou do Internetu pošlu a tím nad tím zcela ztratím kontrolu, nic takového přeci neexistuje. A kdo tvrdí opak, zasloužil by onu pokutu. :)