myslim, ze se vzdy najde nekdo, kdo poskytne webhosting zadarmo ... i kdyz kupon na webhosting zdarma v knizce od cpressu a podobne moznosti nezni spatne ...
pro obchodniky obvykle 30 az 40 procent z ceny knihy, pri prodeji pre web se slevnenou cenou asi 15 procent (zbytek marze je sleva pro e-zakazniky)
jinak spoplatneni hostingu - proc ne ... opravdu to stoji
strasnejch penez, mit free webhosting, platit za pripojeni
a za servery, a reklama to zcela jiste nedokaze pokryt.
to, ze servery nebyly stabilni se vseobecne vi, neni to zadna interni informace, viz mnohe diskuse treba na www.builder.cz atd ... kazdopadne zcela jiste zustane mnoho
free webhostingu, kam si lide sve weby presunou.
Představte si knížku za 200 Kč, k ní dostanete kupón na 1/4 roku hostingu Blueberry (540 Kč bez DPH na rok) zdarma. Vaše kniha tím pádem má pro klienta skutečnou cenu 36 Kč, pokud kupón využije. Jestliže se posléze firmě CP online podaří klienta udržet po celý rok (a déle), při současných nákladových položkách se mu zákazník vyplatí (získá od něj 405 Kč).
Výhoda je na obou stranách: Computer Press dodá svým knihám větší hodnotu; CP online získá zákazníka (o kterém ví, že kupuje určitý druh knih).
Jelikož koncová cena se může od velkoobchodní lišit, může navíc ještě Computer Press od CP online po dobu, kdy jím získaný klient služby využívá, získávat provizi.
Tohle je podle mě skrytá síla křížového marketingu. A jelikož Computer Press vydává i vlastní knihy, může autory nutit, aby při psaní rukopisů vycházeli z nastavení služeb CP online, podobně jako v knihách MS Pressu najdete fráze: Otevřete si MS FrontPage a klepněte na tlačítko [Odkaz]... Stejně jako čtenář knih MS uvítá CD-ROM s demoverzí FrontPage, když s ním kniha pracuje, uvítá i čtenář knihy CPressu kopón na čtvrtletní hosting zdarma.
Podobně mojí náplní práce v jisté hostingové společnosti byla částečně i spolupráce s komunitou webmasterů v otevřených konferencích. Poradíte jim, jak problém vyřešit (pokaždé, protože máte k ruce tým adminů a programátorů) a jelikož víte, že dotyčný klient hostuje u konkurence, která není nakloněna nějakým úpravám standardních služeb a nedisponuje helpdeskem, který je schopen s klientem cokoli řešit, víte, že se dotyčný brzy obrátí na vaši společnost... Taky marketing. Každý využívá těch prostředků, které má.