Nemohu se zbavit myslenky, co z toho jednou bodou mit tito poskytovatele. To, ze kazdymu daji 5-10 MB e-mailu a 10 MB www prostoru bez REKLAM, se preci jednou musi nekde zaplatit (servery nejsou zadarmo). Vzdyt pokud se pripojim pres Telecum na Volny.cz nebo Contactel, tak ti z toho nemaji absolutne nic.
Zkoušel jsem připojit kolegyni a registrační stránky vytrvale vracely hlášku emailová adresa je již registrovaná. Poté co jsem vyzkoušel obligátní jmeno.primeni@razdva.cz, jmeno@razdva.cz, jmeno.mesto@razdva.cz, jmeno.cislo_bot@razdva.cz a dokonce chybové hlášení z Windows C400AA08@razdva.cz jsem zavolal infolinku. Dostalo se mi zdvořilé omluvy s tím, že se na to technici podívají a mám se znovu zkusit zaregistrovat později.
v ramci Internetu 2000 maji ISP % z castky, kterou od nas inkasuje Cesky telecom za pripojeni k internetu. Jde o cca 10%. V zasade NIKDY neni nic ZADARMO. Ve vetsine jde o neprime financovani a nebo investici do budoucna, pokud jde o telefomunikacni operatory v pripade Contactelu o tom neni pochyb.
Ve vcerejsim dilu poradu ceske TV "skola internetu" - kde se mimo jine objevil pan Ondrej Neff - udelali autori takovou malou reklamu - kdyz predvadeli jak se pripojit ke svemu providerovi - tak tam ukazali telefon na RazDva.
Doufam, ze tento porad bude zapocten CT do reklamniho casu ...
Taky jsem z prikladu uvedeneho v poradu vyrozumel, ze udeli kazdemu zakaznikovi unikatni IP adresu. Nevite, je tomu tak????
Na pořad Škola Internetu jsem se díval (na první díl). Ihned mi spadla čelist a už se nestihla vrátit. Nevím, pro jakou věkovou skupinu je pořad určen, ale provedení mi připadá příliš infantilní i pro dvanáctileté děti. Přidám-li k tomu věcné chyby, musím říct, že u mne si tímto počinem udělal Contactel reklamu spíš negativní.
Poměrně solidní základnu uživatelů (resp. potencionálních zákazníků pro svoje služby). Ono totiž nastane (a v případě Contactelu jsem si tím takřka jistý) to, že ve chvíli, kdy se datum překlopí na 2001 Contactel nabídne všem "zadarmo připojeným" nejenom svoje připojení k Internetu ale i svoje hlasové služby. A ten Interneten (poplatky za telefon při připojení)? Jednoduché, to bude zadarmo nebo za směšný paušál. A proč bych neuvažoval o telefonu od Contactelu, když jsem spokojený s jejich připojením.
Dnes se bojuje o počty uživatelů. Čím víc jich kdo bude mít, tím líp pro něho. V budoucnu už bude jenom na něm jak je zůročí ve svůj prostěch. A Contactel to jistě moc dobře ví už dnes.
A je to tady, par napakovanych firem si rozdeli trh, mali provideri pujdou do kyticek a zase bude monopol. IOLu se to poskytuje prostor zadarmo, kdyz to platime z tlf poplatku monopolnimu Telecomu. Mimochodech mam chut zabijet, kdyz slysim Cesky Telecom Extraliga ledniho hokeje. Statni monopol nema co sponzorovat, mel by o ty prachy slevnit svoje sluzby.
BTW. Vzpomene si nekdy nekdo na poskytovatele obsahu? Mozna by nebylo spatne udelat stavku poskytovatelu obsahu. Delat server, platit za konektivitu, nemit z toho nic a lidi, co ctou vase dilo, plati za to telefonni poplatky Telecomu a Vam Telecom neda ani halir
Ja jsem se dival vcera na druhy(?) dil. Ale mate naprostou pravdu
Nechapu, kterou vekovou skupinu chteji autori oslovit (pri pohledu
na toho animovaneho panaka, co ma porad radoby vtipne kecy jsem se
nemohl ubranit vzpomince na Mufa ze studia kamarad, ale pro tuto
vekovou skupinu porad snad zamyslen nebyl). Ackoliv jsem uz patym
rokem na Fakulte informatiky MU, nektere veci me malem dokazaly
zmast. Pro toho, kdo nevi o co jde, ten porad urcite neni a
pro toho, kdo vi o co jde, taky ne.
Zkušenosti mám obdobné, registrační jméno se mi povedlo vytvořit až na čtvrtý pokus. Po ukončení registrace jsem se zkoušel několikrát bezúspěšně připojit - neprošlo ověření hesla. Na info lince mi sdělili, že registrace dorazila, ale heslo ne ??? Ke cti Contactelu nutno podotknout, že mi sami zavolali na mobil, že připojení funguje (asi po 3 hodinách od provedení registrace). Asi to chce trpělivost, než vychytají mouchy
Včera ještě na http://www.razdva.cz byly různí informace, ale například stránka o nastavení služeb byla nefukční - ty se totiž prý připravují. Takový stav byl ještě těsně před půlnocí.
Dnes je vše jinak - na titulce jen cosi o tom, že informace zašlou do 14 dnů, pokud vyplníte své jméno a e-mail. Funguje ale registrace na http://vitejte.razdva.cz
Takže podle všeho: jde o další rychlou jehlou ušitou službu a téměř vše, o čem hovoří tiskové prohlášení, je pouze pohledem do budoucnosti. Nikdo však už nemluví o tom, do jak vzdálené budoucnosti :o(((
dovol mi malinky dodatek. Skutecne nic neni nikdy ZADARMO.
Bohuzel s penezi od Ceskeho Telecomu mohou pocitat pouze ti nejvetsi a to zejmena jejich uzly v Praze. Zbytek Cech je ztratovy.
Telecom totiz mel po zavedeni tarifu I99 k dispozici velmi presnou statistiku provozu na Internetu. A podle me vzal
ona cisla v uvahu pri stanovovani provizi. Je to velmi zdatny souper a vetsinou vsechny "umyje". Mimochodem krasna byla beseda s tiskovou mluvci Telecomu v TV, kde byl i Neff nebo Antos (nevim presne). Podstatne je, ze odesli "umyti".
Myslim si, ze nyni bude probihat tzv. "leceni vidin".
Vsechno chce sve. Monopol Telecomu se malinko posunuje, zisky jinych operatoru se oddaluji, na reklamu neverim. ISP se maji po vzoru WorldOnline stat prodejci reklamy na portalech ?-)
Je to ovsem ponekud jina kategorie obchodu nez doposud delali.
Zatim jedina fungujici cesta je zda se "akciova". Vypises akcie, vyuzijes "modni vlny Internet firem" a je to. Potom staci jenom nalakat akcionare. Amazon.com to tak dela 9 let (je stale ve ztrate) a jde mu to.
Pokud mas dostatek akcionaru, maji to tvi dial-up klieti ZADARMO.
Nenene, uz. jmeno raz s heslem dva funguje pouze na pristup na vitejte.razdva.cz, kde se teprve pres stejny login zaregistrujete. Pak je nutno pouzit zaregistrovany ucet a chodi to dost dobre...
Nenene, uz. jmeno raz s heslem dva funguje pouze na pristup na vitejte.razdva.cz, kde se teprve pres stejny login zaregistrujete. Pak je nutno pouzit zaregistrovany ucet a chodi to dost dobre...
No, pravda je, ze jsem se zkousel pripojit asi petkrat, z toho vzdy jsem se spojil, ale internet fungoval jen jednou :-(((. Takze to zadnym heslem neni. U IOL takovy problem neni, tam se vsak nemuzu casto dovolat...
Momentalne jsem pripojen pres Contactel (WOL i VOL stale obsazeno)
Co se tyce problemu s registraci, empiricky jsem zjistil, ze problem se zaklada na tom, ze registracni formular z nepochopitelnych duvodu nesnese velka pismena ve zvolenem emailu... Honza.Vomacka@razdva.cz nejde, zatimco honza.vomacka@razdva.cz jde naprosto bez problemu?!! Co tim panove mysleli, to nevim??? Jinak spojeni jsem pouzil asi 4x zcela bez problemu, rychlost 49333 kbps...
Dostanete se az po posledni stranku (od 17.3. do 20.3.2000), kde si mate overit spravnost udaju, stisknete tlacitko-buton "Dokoncit registraci" a dal uz neni registrace funkcni. Overeno u nekolika lidi - pripojenich. Na adrese info@contactel.cz nereaguji.
Mám úplně stejnou zkušenost. Marně jsem se pokoušel registrovat 3 dny. Rovněž jsem se dostal až ke tlačítku "Dokončit registraci" a pak už nebyla registrace funkční. Vše jsem podrobně popsal na e-mail info@contactel.cz a rovněž i mně nebylo dosud odpovězeno. V. Hroza
Vše, co jsem uvedl ve svém předchozím mailu je pravda, ale omlouvám se Contactelu, že nebylo odpovězeno na můj dotaz ohledně problémů s registrací. Není to pravda, neboť jsem v poště objevil poměrně vyčerpávající odpověď následujícího znění :
Dobrý den,
děkujeme Vám za Váš e-mail i za Váš zájem o naše služby.
Vámi uváděná chyba Internal Server Error byla nejpravděpodobněji způsobena zadánín nepovolených znaků a mezer do registračního formuláře. (Např. znak " / " v telefonním čísle, mezery v zadávání PSČ, apod.) Nyní se touto záležitostí zabývají naši technici a měla by být v co nejkratším termínu odstraněna.
Tímto bychom se Vám chtěli omluvit a zároveň Vás poprosit, abyste naše registrační stránky prošli znovu s tím, že prozatím dovolují zadávat data ve zmíněném formátu.
V případě Vašeho zájmu nás můžete kontaktovat na našem bezlatném čísle 0800 101 800, kde se Vám rádi budeme věnovat.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem
Pavel Kocúrek tel. +420 800 101 800
Oddělení péče +420 2 330 11 111
o zákazníky fax +420 2 330 11 770
Contactel s.r.o. e-mail:info@contactel.cz
Vinohradská 174 web: www.contactel.cz
Věřím, že uveřejněním textu celé odpovědi Contactelu pomůžu i ostatním, kteří případně rovněž měli problémy.
Vážení,
.. já registraci vyzkoušel, možná funguje, ale nejhorší na tom je to, že ti PITOMCI od Contactelu proste musí rýpnout do Vašeho browseru a hrdě si nastavit contactel.proxy..debilové !!!Jinak by to bylo bezvadné mít dalšího off-oney providera.