Mate samozrejme pravdu pane Krsek, ale zrovna iHNED urcite nepatri do kategorie ZCELA vyprodanych serveru, stejne jako tam nepatri ZADNY cesky server ktery stoji za to aby na nem bylo inzerovano. Zcela bezne a casto se na iHNED strankach zobrazuje mnoho reklamy na sebe sama (napriklad na Hospodarske Noviny), na prestizni horni pozici se zobrazuje Mr.Linx - rozhodne tedy tento web neni vyprodan.
Pan Daniel, autor clanku, jako obvykle dokazal ze ani za mak nerozumi tomu cemu pise a proste napsal sve dojmy, nikoliv fakta. Pritom by stacilo aby se sam podival jake reklamy se toci na ceskych www serverech.
Pane Zeman, slovo vyprodana je velmi zvlastni slovo. Je mozne ze nektery server ma vyprodanu horni pozici, je mozne ze je vypradana Lupa (ktera porad dokola toci par stejny banneru, napriklad reklamu na www.intelligo.cz a LinuxLinxs - obe reklamy jiz nekolik tydnu vcelku zbytecne) - cemuz se nelze divit, male mnozstvi pageviews a prilis velke zakladni mnozstvi reklamy v ramci jedne objednavky zjevne vedou k tomu, ze par "klientu" vykoupi zcela zbytecne prostor (a nic z toho nakonec nemaji) misto aby Lupa nabizela ruznorodost reklamy.
Vyprodany ale v praxi neni skoro nikdo - iDnes toci nekomercni reklamu, Namodro taktez, Mobil server protaci ve velkem Billboard a Zive pochopitelne self-propaguje Linxe a vsechny sve ostatni veci - na vsech jmenovanych je s jistotou minimalne 30% banneru jenom jako vypln neprodaneho prostoru. Coz znamena ze urcite dosahli maxima mozneho prodeje (dve tretiny prodanych impresi je 100% uspech).
Takze pane Zeman, proc tvrdite neco co si snadno muzete overit obycejnou navstevou serveru?
Nejsem si jist, ze rozumim vsemu a ze se podobna tvrzeni v textech, ktery pisu objevujou, ale...neni nad argumentaci bez argumentu, ze :-)) Za mak mozna nestoji vase tvrzeni, ktera se neopiraji o nic, mozna kdybyste si udelal vlastni dotazovaci pruzkum a podival se do vykazu spolecnosti, ktere weby vlastni, byl byste prekvapen.
Nedovolil bys si samozrejme napsat nic, co by nebylo jak rikate muj pocit, opreny o tvrzeni postihnutych a jmenovanych firem..takze diky za nazor
Mohu vas, Pavle Danieli, ujistit ze pan Ptacek poskytuje velmi jasne a dolozitelne tvrzeni. Jak vam pan Ptacek doporucuje, staci zvednout zadek a pomoci vlastnich oci overit popisovane. A nelze nez panu Ptackovi dat za pravdu.
Stejne tak mohu vcelku jasne vyjadrit sve prekvapeni, ze jste se, Pavle Danieli, ani neracil zeptat - protoze kdybyste se zeptal serveru nebo agentur, nemohl byste napsat takovyto clanek.
Nevim proc to delate, ale pokud to delate proto abyste snad vzbudil dojem u laicke verejnost ze neco "nejak je", tak by bylo dobre, nejit hlavou proti zdi a nelhat.
Pisete: >> Obdobná je situace i u takzvané rezervace - když se klientovi zdá cena rozumná, rezervuje si reklamní prostor. Následně buď nemůže objednat (už je prostě reklamní prostor zaplněn), nebo prostor objedná a není mu dodán (včas nebo vůbec - protože se nestíhá protočit reklama).
Dva roky jsem mel na starosti reklamni system serveru Seznamka, Bazar a dalsich. Nehlede k tomu, ze tak velke mnoztvi impresi nebylo nikdy vyprodano, take se NESTALO (i kdyz byly a jsou obdobi s totalnim zaplnenim nekterych ploch), ze by klient NEMOHL objednat rezervovane imprese, nedo dokonce NEDOSTAL objednane... Pokud to nebyla chyba administratora kampani, tak k podobne situaci nikdy nedoslo...
Nedokazu si predstavit, ze bych prisel na letiste a tam mi rekli, ze mou rezervaci (objednavku) dali slecne, co prisla po me... treba proto, ze byla hezci... A jestli existuji v cechach servery, ktere neumi pracovat se svymi reklamnimi plochami, ktere nedrzi slovo dane klientum (treba pri rezervaci), tak by o tom mely agentury nahlas promluvit... To je totiz pro takovy server OSTUDA a nikoliv obchodni uspech (ze ma vyprodano...) Dle meho mineni...