Mezi řádky se ale dá vycítit i to, že ČRa potřebují další frekvenční příděl pouze pro DVB-T2 (kapacita DVB-T není zatím vyčerpána) a to je zatím pro diváky vícenáklad, protože STB a TV s DVB-T2 tunery nejsou a asi ještě dlouho nebudou "zadarmo". Ani všeobecný přechod na schopnost příjmu HD se neobejde bez investic na straně diváka.
Proto je nutno chápat tuto "reklamu" ČRa jen za obvyklé oblbování neznalých zákazníků. :-(
nějaká dotace na tuhle kampaň ? ty zmiňované cíle, že dvb-t je bez investic, jsou pravdivé jen částečně - pro staré TV přijímače bylo třeba STB. Pak mi to připadá, že tohle snad ví každý, kdo ma IQ dostatečné ke koupi TV přijímače.
Připadá mi to, že někdo asi zaspal tu pravou dobu přechodu a vzpomněl si až teprve ted' s křížkem po funuse :-) K čemu ted'? Raději kdyby investovali do dalšího někde potřebného dokrývače. Dnes je nějaká kampaň k hovnu.