pane Potůčku, můžu se zeptat na zdroj této informace?
Aniž bych chtěl rýpat, tak jste se oháněli před časem ověřováním informací a uváděním zdrojů, tady nevidím nic. Jde o to, že moje informace jsou poněkud, no, odlišné... proto mne zajímá, jak vzniklo toto?
to je zdroj? to je JPP :-D
neříkám, že to není web na propagaci CSlinku, ale vlastník je někdo jiný (známá slovenská rozhlasově-mediální osoba) a odkazy na prodejce jsou pouze na jistou celoslovenskou elektroprodejnu. A ta prodává vše, včetně Skylinku, CSlinku, ledniček a vysavačů...
Je to čistokrevná propagace a typický způsob vystupování CS Linku vůči konkurenci. Už jsem si myslel, že se po výměně vlastníka usadili a nasadí slušnou komunikaci, mýlil jsem se.
Nejsem propagátorem kabelovky, ale vysloveně tam lžou (zlá kvalita programů), existuje už DVB-C, ale to jim asi uniklo. Nevěděli jak konkurenci znevýhodnit, tak do mínusu raději 3x napsali o placení.
Zajímavé je, že se chválí i komplet CZ nabídkou, která je v tkzv. testu.
Pořád je to lepší způsob než u Skylinku, který bral karty konkurence výměnou za poskytnutí karet svých, což nemůže napadnout nikoho normálního a svědčí to jenom o tom, komu sakra teče do bot...
Skylink snad nikomu nic nebral. Pokud se nemýlím, tak pouze nabídl svou kartu výměnou za kartu jiného poskytovatele tel. programů. Každý se mohl svobodně rozhodnout, zda tuto nabídku přijme. Co je na tom špatného? Naopak, pro diváka by bylo dobré, kdyby toto nabízeli i ostatní provozovatelé tel. vysílání.
Tomu co dělal (nebo snad ještě i dělá) Skylink se říká nekalá obchodní praktika a navíc si tam asi neuvědomili, že třeba karta od UPC je stále majetkem této společnosti, takže dost dobře ji nějaký Skylink ani nemůže od lidí odebírat. Je to asi stejná věc jako kdyby mobilní operátor udělal akci, že když mu doneseš kartu od konkurence, tak ti dá kartu svoji a aktivuje i svoje služby - nikdy jsem nic takové neviděl.
No, já se Skylinku nezastávám, ale...1) Nebyl bych si tak jistý, když si koupím samotnou kartu od UPC, že je to stále majetek UPC. Aspon jsem nikde nečetl, že bych ji musel "po použití" vrátit. 2) Kdyby to byla nekalá obchodní praktika, tak by UPC asi podnikla proti Skylinku příslušné kroky. Možná, že jsem je přehlédnul, ale o ničem takovém jsem neslyšel. 3) Možná, že jste od konkurence nic takového neviděl proto, protože ji to prostě nenapadlo. 4) Myslím, že držitelé karet různých sat. operátorů jsou svéprávní lidé, kteří nejlépe vědí jak s nimi naložit a když dostanou nabídku, která jim zrovna vyhovuje, je jen na nich, zda ji budou akceptovat.
Skylink nikde nezmiňoval, že by od UPC bral jenom ty karty, které si někdo koupí - toto prostě nikde nezaznělo.
Pokud jde o nějaké kroky, tak nevím proč zrovna ty bys měl o něčem vědět...
A že toto nikoho jiného nenapadlo vypovídá jenom o tom, že ne každý musí pro podnikatelský úspěch sázet na podobné podpásovky.
Lidi jsou samozřejmě svéprávní, ale mnohdy ne příliš znalí, o čemž svědčí např. problémy s dodavateli el. energie (kde spousta lidí přestupuje k nějakým alternativám a pak se tluče do hlavy), čili i u SAT příjmu se může lehce stát, že je někdo podobnou mystifikací napálí. Naštěstí platí rčení o božích mlýnech, takže se toto jednání dřív nebo později Skylinku vrátí jako bumerang...
Řeč je ale o CS Linku. Připomínka s mob. operátory byla nemístná, u mobilních operátorů takováto praxe existuje, říká se tomu přenositelnost čísla. Migrace mezi mobilními operátory je běžná, dávno fungovala, i před přenositelnosti tel. č., akorát se SIMka zahodila.
Skylink a výměna karet - pokud se našel někdo, kdo si nepřečetl obchodní podmínky UPC a vyměnil kartu, tak k tomu není co dodat, takový člověk by snad musel být nesvéprávný! Výměnu CS Link karty pár známých využilo, hlavně v období, kdy CS Link už nevěděl, jaké polatky, doplatky (tarify) by ještě vymysleli.
Přenositelnost čísla je normální ukončení jednoho smluvního vztahu a uzavření smluvního vztahu nového, navíc zpoplatněno. To vůbec není křivárna typu výměny karty. Ale chápu, že se tě zmínka o praktikách Skylinku dotýká, protože jakožto zaměstnanec ani nemůžeš vystupovat jinak :-)
Mimochodem by ses nám mohl - jenom tak pro zajímavost - pochlubit počtem abonentů Multi/Multi HD, protože to Skylink zarputile odmítá zveřejnit a jeho kroky typu otravování lidí telefonáty a vnucování právě této služby (+ různé měsíční grátisovky po zaslání SMS apod.) jenom vypovídají, že se jim asi nedaří tak, jak očekávali...
Nazdar TechnikuTKR. :o
Tebe asi bude CS link nějak sankcionovat, Ty máš asi s CS Linkem sepsanou nějakou tajnou smlouvu (my ostatní né), že máš problém jejich kartu zahodit, vyměnit, strčit do šuplíku ......???
Nechápu, meleš páté přes deváté.
Pokud jde o otravné telefonáty, tak to se pleteš, tuto otravnou praktiku (vnucování) používá CS Link. Jen mne letos otravovali už 3x.
A poslední. To se teda Skylink poměje ze 7kč SMS, když věrným platícím zákazníkům spustí zdarma (7kč) nějaké bonus programy.
Problém s kartou máš zjevně akorát ty a ten tvůj Skylink, když si neumí zákazníky získat jinak, takže opravdu meleš páté přes deváté a snažíš se z té notně trapné situace vykroutit za každou cenu, leč vůbec ti to nejde (zřejmě tě v PR Skylinku špatně proškolili :D ).
Proč by tě měl otravovat CS Link, když ho vůbec nemáš, ha? :D :D :D
A Skylink se s tou SMS-akcí (která nahrazuje naprosto neúspěšnou výměnu karet) snaží zřejmě ve stylu, že si někdo zvykne na placenou nabídku a pak si ji plný horlivosti objedná a začne platit. No samozřejmě se tak nestane, protože se tak nestalo ani u jiných obdobných ptákovin, kterými Skylink pravidelně "obšťastňuje" majitele karet místo toho, aby zatraktivnil nabídku a nevnucoval lidem komplet všechny programy, když třeba někdo o polovinu z nich vůbec nestojí...
P.S. Tak co ta čísla abonentů Multi/Multi HD? Nic? Pan vedoucí zakázal mluvit a ty jako loajální zaměstnanec nechceš zklamat? Škoda :D
Ty se prostě nezměníš, ubohé mlácení prázdné slámy na všech serverech ...... stejně jako CS Link, samá provokace, jednoduše "válku s blbcem nelze vyhrát".
Pokud vím tak počet platících abonentů byl odhadován kolem cca 70 000 jestli se nemýlím,není na tom nic tajného. Není to asi nic slavného,nicméně u Géčka nebo jak se to teďka jmenuje v CS Linku to taky nic světoborného nebude.
Jinak co se týče otravných telefonátů tak to je v současnosti spíše specialita CS Linku,a to většinou opravdu ne jednou ale někdy i dvakrát či třikrát,přesně jak píše Zip. Nemusím zde asi popisovat "nadšení" těch lidí po několikátém telefonátu. Já mám naštěstí od doby co jsem registroval gitalku už jiné tel. číslo než které je uvedeno v registraci takže mám od těchto jejich praktik pokoj. Některým lidem jsem doporučil to samé. Pokud by tyto nabídky zasílali třeba e-mailem tak absolutně nic proti ale toto je moc. SMSky u Skylinku mě absolutně nevzrušují,pokud budou zasílány též e-mailem nebo třeba ve Skylink magazínu,prostě buď je využiji anebo ne,tohle nikoho neotravuje.
Ale kdepak, počet abonentů Multi a Multi HD Skylink úzkostlivě tají a ty odhady jsou jenom ničím nepodložená čísla. Skylink se radši chvástá počtem prodaných karet, kde si do soupisu zahrnuje i karty dávno zrušené, než aby přiznal barvu, jak je ten jeho balík programů "úspěšný".
Mám sice sklerozu, ale tuším, že o těch číslech Skylinku se psalo něco z jara na konkurenčním serveru. Multi kolem 120000, HD 15000. Ale je to bez záruky, protože moje paměť je opravdu chabá.
SIM karta se musí při změně operátora vždy vyměnit. Přenositelnost čísla znamená, že zůstane stejné i u nového operátora (a bude tedy mimo jeho číslovací plán). Pro to se při volání na toto číslo ozve informace "Voláte do sítě jiného operátora".
Skylink robil aj iné veci (napr. to čo teraz prejednáva slovenská Rada). A hlavne si prečítajte zadnú stranu obalu karty !!! ... skylink za nič neručí, skylink vlastne ani nevysiela :-)
Neviem prečo niekto z toho robí vedu. Tento článok sa dá považovať za aktivitu Skylinku, ktorého naštvalo, že konkurencia prišla s niečim zaujímavým. Reálne CS Link má čo ponúknuť oproti pozemnému terestriálu. Keď by sme zobrali do úvahy štátny web o digitalizácii, ktorý hovorí len o nejakom DVB-T je neutrány? Nemyslím... Navyše ak to aj spustil CS Link, prečo by nie? Veď je to normálna marketingová aktivita. Nepíše tam nič, čo nie je pravda, má tam zoznam svojich kanálov, porovnanie s terestriálom, dáva dôvody prečo si zvoliť túto službu tak, ako to môže urobiť ktorýkoľvek provider.