Hlavně ten výsledek Barrandova je u konkurence zajímavý: /cituji/
TV Barrandov si v celodenním měření mírně polepšila - 2,75% (nárůst o 0,0%) /konec citace/
Ale jo, to bych asi mohl, jen nevím proč pořád novináře přitahuje ten podíl. Vždyť ta čísla jsou úplně o ničem. Je z nich jen vidět kolik lidí, případně s jakým vkusem, odjelo na dovolenou nebo na chatu :-). Třeba televize podíl nezajímá vůbec. A inzerenty vlastně taky ne. To je jen takový špek pro novináře, aby se "něco dělo". Myslím, že Nově by nevadilo ani to, kdyby měla v létě podíl jen 20%. Když má v zimě 40%, vydělá mnohem víc než když bude mít v létě "fantastických" 50%.
Podle mě bude podzimní vysílací schéma daleko důležitější pro všechny TV. MUXu 2 a 3 vzroste od září pokrytí v jižních Čechách o dost velký podíl - z Kleťě - a pak už bude kousek do Vánoc, a uvidí se líp, jak na tom televize jsou. Minulé Vánoce Prima s Novou konkurenci měly jen v ČT, a letos už to bude programů více...mno, uvidíme....
Pane Potůčku netušíte proč ATO přestala zveřejňovat výsledky během primetimu pro všechny TV?
Na jejich webu je přitom výkon stanic během primetimu stále uveden, ale pouze pro ČT1-2 a Novu s Primou.
ATO vydává každý měsíc podrobný zpravodaj, kde je uveden čas strávený před obrazovkou. Pokud si jej každý měsíc stáhnete (ATO je nearchivuje), lze si pomocí % share dopočítat skutečné hodiny pro jednotlivé kanály. Dokument je tady: http://www.ato.cz/ftp/mesicni_zprava.zip
Pan Šinkovský prostě zaokrouhlil o jeden řád natvrdo, tedy smazal setinu a z 0,07% vzniklo 0,0%. To se ve spěchu stane ;-)
Zajímavé ale je, že v primetime s Gottem posílenou ČT1 (nárust 4,6%) dokázal držet krok pouze Barrandov(s novým rekordem) a ČT2. Ostatní stanice ztrácely.
No já myslím že na dovolenou odjíždějí diváci všech kanálů :-) Ale máte zcela pravdu že léto je inzerentně mrtvé a proto jej Nova vypouští a divácké trháky schovává na podzim, kdy jí sledovanost opět vzroste. Jiná situace je ale třeba u Barrandova, který potřebuje ukázat reklamním agenturám co nejvyšší share, aby ukázal klientů před podzimními reklamními žněmi že už se s ním musí počítat ;-)
Máte k dispozici (zveřejnění) nějakou takovou tabulku i s odhady "normální" sledovanosti (ne jen podíly na sledovanosti)? Takhle to vypadá dramaticky, ale on té Nově fakticky možná ani nikdo neutíká :-).