No, tak jsem se na to podíval a je to takové, ufff. Není to vyloženě špatné, ale na Primu to nemá ani náhodou a myslím, že ani na Novu. Kdyby se ČT držela té až mrazivé myšlenky jako s těmi záclonami a těmi prostřihy černobílého obrazu z minulosti a barevného ze současnosti (grafika podzimu 2009), tak by udělala líp. Tyhle znělky jsou hektické a ta myšlenka tvůrců se tam úplně ztrácí. Navíc nebyli vybraní hezcí lidé (já si na tohle hold potrpím) a ta hudba? Buď ať zvolí něco výraznějšího, anebo naopak elegantní a pohodovou hudbu jako Prima, ale ne takovéto nijaké nic. Navíc ČT už po několikáté vsází celkem směšně na skejťáky, které jako jediná TV furt cpe do znělek, ale mladší publikum jim to stejně nenaláká. Pořád je to takové stařenkovské všechno. ČT24 kopíruje BBC, tak ať ČT1 zkusí trochu zkopčit Primu, ČT4 třeba Eurosport a ČT2 nějaké dokumentární kanály ze zahraničí a pak budou mít super grafču :)
To kopírování Primy snad nemyslíte vážně, protože tak otřesné, nudné a nezajímavé spoty jako Prima nemá žádná tuzemská televize :-( Jeden čas se Primu snažil napodobit Public, ale i ten od toho upustil ;-) Primě se povedla snad jen grafika ve zpravodajství, ale co se týče upoutávek a reklamních předělů tak to je úplná hrůza!
Mildo, tak tohle snad už nemyslíte vážně? Prima má bezkonkurenčně nejlepší grafiku v Česku a to vám potvrdí úplně každý. Ostatně je to jediná televize, která se může rovnat se zahraničím, jelikož ČT, Nova i Barrandov zaspaly někde v 90. letech. Psal jsem tu v diskuzi o grafice Novy, že bych také rád viděl v grafice Primy nějaké inovace a trochu více progrese, ale pořád jsem neskutečně rád za to, že aspoň jedna televize u nás dělá grafiku, kterou se nemusíme stydět představit v zahraničí. Když nedokážete uznat ani tuhle věc, tak už přestává všechna legrace. Já chápu, že máte rád retro, že se moc nevyznáte v současných trendech a že letošní grafické identy Primy byly oproti těm z let 2008 a 2009 o mnoho slabší, ale ani tak si nemůžete dovolit říct to, co jste řekl.
Víte že mě je celkem jedno jaké grafické trendy letí v zahraničí....
Prostě grafika Primy mě nic neříká, ale asi to bude tím že Prima cílí na jiného diváka a podle grafiky to vypadá na ženy 45+. Ale je fakt že z větších kanálů třeba Nova Cinema má spoty ještě slabší ;-)
Celkem vtipné. Hlavně ale hodnotím pozitivně že ČT, Nova, Prima a Barrandov si drží určitý svůj charakteristický vizuální styl, přičemž každá televize ho má úplně jiný.