Přestože raději propaguji DVB-T, musím připustit, že vyšší sledovanost Public v pozemním šíření může přímo souviset s tím, že tam neměl až tak velkou konkurenci. Pokud někdo má v kabelovce 80 až více než 100 stanic, přece jen má větší možnost výběru a tak k této ministaničce zavítal vyjímačně, spíše náhodou. A v DVB-S to platí tuplem.
V tom máte částečně pravdu, nicméně pro televize je důležitý počet diváků, nikoliv jejich spokojenost se sledovaným kanálem. A na příkladu TV Public se ukazuje že 2/3 lidí sledovalo Public prostřednictvím DVB-T, takže pro televize je šíření v DVB-T pořád nepostradatelné ;-)
A nemuze to byt tim, ze program stal tak za prd, ze ti, co maji satelity koukaji na neco jineho? Protoze v dvb-t je 10 programu nebo kolik, kdezto na dvb-s je jich vice a tedy i vetsi vyber. A podle toho taky musi vypadat program, aby se clovek koukal. Kdyz v dvb-t nic neni tak i Public nekdo sledoval.
Konec vysílání TV Public názorně ukazuje že pozemní šíření signálu přes DVB-T využívá mnohem více diváků než se nám tu satelitní lobby snaží namluvit.
Zatímco v březnu měl Public celodenní share 0,38% (primetime 0,31%), v dubnu kdy Public vysílal v DVB-T asi jen půl měsíce to bylo už jen 0,26% (primetime 0,20%) a v květnu když jel Public pouze na satelitu a v kabelovkách už jen 0,13% (primetime 0,10%)