podle mě je celé měření sledovanosti jedna velká fraška. Měl by být v KAŽDÉM telvizoru zabudovaný nějaký čip nebo peoplemetr, a pak by se teprve ukázalo, jakou má co sledovanost. Takovéto měření sledovanosti podle mě nění moc důvěryhodné. Peoplemetr má okolo 1800 domácností.
Můžete mi někdo vysvětlit, jak se počítá sledovanost u takových pořadů jako je hokej na MS? Jak udělá majitel peplemetru to, že když jde do hospody a dívá se tam s partou, jak zaznamená, že se s partou lidí dívá v plné hospodě?
A nevěřím 1,5 mil lidí to určitě nebylo, přítelkyně mi volala, že nemůžou s kamarádama najít žádnou hospodu, všude plno, od známého jsem věděl že on je taky v plné hospodě, já jsem byl taky v hospodě kde bylo tak 120 lidí.
80% lidí se kterými jsem mluvil, se včera dívalo, tak jak může být jen 1,5 mil?