Finišující mistrovství světa v hokeji zamíchalo minulý týden podíly českých televizí. Skokanem týdne byla pochopitelně sportovní ČT 4, která si oproti předminulému týdnu polepšila v průměrném celodenním podílu na dospělém publiku o 3,88 procentního bodu na hodnotu 13,39 procenta. To jí zajistilo pozici třetí nejsilnější televize v zemi, když těsně porazila sesterskou ČT 1. Ta se stala naopak propadákem týdne, oproti předminulému týdnu si pohoršila o 1,11 procenta na hodnotu 13,13 procenta, což je nejméně za letošní rok.
K TÉMATU: ČT 4 v sobotu lídrem trhu, porazila Novu u cílových skupin D15+ i D15–54
Podobný pokles, o 1,10 procentního bodu, zaznamenala i televize Nova (z 24,83 na 23,73 procenta) a o víc než jeden procentní bod klesla i Prima family (ze 17,98 na 16,95 procenta). V meziročním porovnání s 20. týdnem minulého roku si nejvíce polepšila opět sportovní ČT 4, a to o 11,41 procenta. Největší pokles vykázala Nova, která si pohoršila o 9,40 procentního bodu. Meziroční srovnání je ale dost nestandardní, protože před rokem touto dobou neprobíhala žádná mimořádná sportovní akce.
| Program | Týdenní podíl D15+ | Mezitýdenní vývoj | Meziroční vývoj |
|---|---|---|---|
| ČT 1 | 13,13 | - 1,11 | - 1,25 |
| ČT 2 | 3,37 | – 0,82 | – 0,21 |
| ČT 4 | 13,39 | + 3,88 | + 11,41 |
| ČT 24 | 5,91 | + 1,54 | + 1,49 |
| Nova | 23,73 | - 1,10 | - 9,40 |
| Nova Cinema | 3,93 | – 0,34 | – 1,04 |
| Prima family | 16,95 | – 1,03 | – 1,27 |
| Prima Cool | 3,63 | + 0,10 | + 0,08 |
| Prima love | 2,25 | – 0,08 | + 1,48 |
| TV Barrandov | 4,84 | – 0,57 | + 0,48 |
| Atmedia | 1,44 | – 0,24 | – 0,46 |
| ostatní TV | 7,43 | – 0,23 | – 1,31 |