Nesmyl. ČT si nemůže vybírat jakou reklamu zařadit či ne, pokud je v souladu se zákonem, jen proto že se někomu nelíbí. Pokud by si někde na takovou věc reklamu objednal tak ji (stejně jako komukoliv jinému) nic jiného nezbyde. Skutečnost že se takové reklamy nevyskytují, je prostě proto že provozovatelům se již takové reklamy nevyplatí.
Tak uz jenom chybi aby CT vecer vysilala reklamy na eroticke linky, ne?
Je to legalni a bylo by tedy pochybne kdyby takove možnosti nevyuzila a fakticky okradala stat svou necinosti.
Jistěže je. Lhostejno kam peníze jdou, je to příjem na veřejné účty. Pokud má možnost legálně přidat na hromádku veřejných peněz, ať už samotným nižším výběrem na zvláštní účty nebo doprovodnou daní, pak je zcela v pořádku že tak činí. Spíše by bylo pochybné, kdyby takové možnosti nevyužila a fakticky okrádala stát svou nečiností.
Otázkou je, jaké je přesné znění zákona. Je sice pravda, že pořad obsahuje 3 samostatné příběhy, ALE pořád je to jeden pořad, i když byl mezi tím oddělen znělkou. V programovém schématu byl tento pořad uveden jako celek od 20:00 do 21:20. Tudíž neměl v tomto období ze zákona oprávnění ty reklamy vkládat. Reklamu mohl vkládat až po ukončení pořadu v čase 21:20.
V případě Události a spol nebo StarDance je to v pořádku, protože v programovém schématu jsou to samostatné pořady a je možné mezi ně vložit reklamu.
ČT má ze zákona povolenu reklamu, takže jejím zařazením se z ní nemůže stát žádné komerční médium. Naopak to co píšete značí, že ČT je dobrý hospodář, neboť starou věc dokáže nově zhodnotit.
My nejsme veřejnoprávní médium, které má zákonem upravené podmínky pro vysílání reklamy. A ten pořad ČT natočila a léta vysílala jako jeden celek, teď ho rozkouskovala jenom kvůli reklamě, protože Donutil má mimořádně velkou sledovanost. Chová se jako komerční médium.
A? Digizone taky účelově vkládá falšné příspěvky do diskuzního fóra, aby se tam mohla vloudit reklama.
Kritizujte spíše ty hromady teleshopingu. Na rozstříhání samostaných povídek, které v rámci lepší kamufláže mohli zpřeházet a proházet s jinými povídkami, není nijak tak zásadně problematické.
"Mimochodem ČT uváděla před začátkem reklamního bloku čas do jeho konce, což je v Česku také novinka." To není pravda toto začala dělat Nova, ale pak od toho nějak upustila. ČT nebyla první jen něco zkopírovala.
Včera mě to u Donutila také překvapilo. Na druhou stranu to ale žádné porušení zákona není, protože pořad se skládá ze 3 samostatných povídek a ČT nemůže nikdo nařizovat jak mají být jednotlivé pořady dlouhé. Podobně by se dala zpochybnit i reklama mezi Událostmi, BBV nebo Počasím. Mimochodem ČT uváděla před začátkem reklamního bloku čas do jeho konce, což je v Česku také novinka.
Janeček je prostě koumák a pokud si Nova s Primou myslí že když se jim podaří prolobovat zákaz reklamy v ČT, dostanou se k další inzerci jsou na omylu. Vedení v ČT už má v rukávě pár fint…