vzdycky se rikalo, ze znacka prodava. Mnozi si ceni znacku firmy hooooodne draho. To opravdu stavajici CT je tak spatna, ze musi menit logo, aby se zapomelo co delala spatne? A je nejaka zaruka, ze to bude nyni delat lepe?
Mě by vždycky zajímalo, co si od těch rebrandingů management slibuje? (kromě snad peněz přes tunelík napojený na agenturu, do které se nalejou milióny až miliardy za celý rebranding). Je to ještě pochopitelné u přechodu na globální značku, ale blbnout s lokálním brandem mi přijde opravdu zcestné.
Opravdu si myslí, že si po rebrandingu najednou všichni řeknou, jéé teď to jsou asi úplně jiní profíci? Copak je tak težké si uvědomit, že hodnota značky není ve vzhledu, ale v tom co zastupuje a to se žádnou změnou loga nedá změnit.
Viděl snad někdo rebrandovat firmy jako CocaCola, MacDonald, KFC, Toyota a jiní? Ne, maximálně projdou drobnými facelifty, ale drží se především KONTINUITA.
Jak je vidět z vyjádření pana Krafla, tak nové logo ČT je už hotová věc. Ne, že by bylo hotové to logo, ale ČT prostě logo vymění ať se děje co chce. Od nového roku, bude mít ČT nové logo. Doufám, že to ČT od diváků pořádně pocítí!
Zadny rozumny duvod neni. Tunelovani ve vsech podobach je narodnim sportem. Doufam, ze to rada muze zatrhnout (aspon konecne k necemu bude). CT (hlavne CT2) fandim - vzdyt tu jinak nic neni.
navíc je to za peníze kocesionářů, jež ždíme z kkaždého odbvěratele elektřiny stát zákonem. Nic víc, než jeden hodně chytrý a dlouhý finanční tunel, nevidím.
Nevim jestli je mi z toho do place nebo do smichu, ze se zblaznili je presne. No nic uz tak sem se chtel na TV prestat divat a ted mam k tomu dalsi duvod. Lidi kteri vybrali tohle logo jsou totalne mimo at uz maji nevimkolik vysokych skol a vysoka koryta. Je to smutne