Mě by vždycky zajímalo, co si od těch rebrandingů management slibuje? (kromě snad peněz přes tunelík napojený na agenturu, do které se nalejou milióny až miliardy za celý rebranding). Je to ještě pochopitelné u přechodu na globální značku, ale blbnout s lokálním brandem mi přijde opravdu zcestné.
Opravdu si myslí, že si po rebrandingu najednou všichni řeknou, jéé teď to jsou asi úplně jiní profíci? Copak je tak težké si uvědomit, že hodnota značky není ve vzhledu, ale v tom co zastupuje a to se žádnou změnou loga nedá změnit.
Viděl snad někdo rebrandovat firmy jako CocaCola, MacDonald, KFC, Toyota a jiní? Ne, maximálně projdou drobnými facelifty, ale drží se především KONTINUITA.
navíc je to za peníze kocesionářů, jež ždíme z kkaždého odbvěratele elektřiny stát zákonem. Nic víc, než jeden hodně chytrý a dlouhý finanční tunel, nevidím.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).