Vlákno názorů k článku Čtenářská fóra kazí obraz českého Internetu od Brk - A opravdu to tem serverum tak vadi? Prece...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 25. 8. 2003 9:01

    Brk (neregistrovaný)
    A opravdu to tem serverum tak vadi? Prece kazdy kdo zasle svuj nazor, tak se mu nacte stranka a na ni nekolik reklamnich banneru a pak po odeslani zase.
  • 25. 8. 2003 9:28

    LK (neregistrovaný)
    Sice na mně články (na různých serverech, na Lupě hlavně ty od CEO) kolikrát tak působí, že jsou to pouze výzvy k flamewar, ale - a teď se však pouštím na tenký led, jelikož přesná data nemám - již jsem několikrát četl, že do diskuzí se pouští velmi nepatrné procento čtenářů (typicky - článek si přečte 2.000 lidí, názorů od unikátních přespěvatelů pod článkem je 50), takže mi spíš přijde, že zvednout imprese je snazší čtivějším článkem...
  • 25. 8. 2003 20:09

    Insider (neregistrovaný)
    Procento impresí získaných z diskusí je na některých serverech dost vysoký. Schválně si všimněte, na kterých serverech přidali reklamní pozici i do vložení diskusního příspěvku (iDnes). Podíl čtenářů účastnících se diskuse sice není velký, jenže ta pasivní většina diskuse alespoň několikrát denně reloaduje, na některých serverech je to jediný způsob, jak se dozvědět informace, které chybí v článku (iDnes a zmiňované Živě) a aktivní příspěvatelé kontrolují diskusi prakticky neustále. A reklamní bannery se protáčejí a protáčejí, navíc diskuse se čte jinak (rychleji), takže i reklama je trošku účinnější (jen nepatrně, ale je).
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).