 
Tak změny, které jsou u třeba u ČEZu, jsou poměrně normální.
Je třeba si ale položit otázku, kolik z toho jsou způsobeny jejich změnou a kolik změnou z důvodu nějakého zákona.
U energetiků bych řekl, že je to ještě slušné. Ale takoví mobilní operátoři jsou mistři ve změnách podmínek. Neustálé změny tarifů, změny služeb atd.
 
No ony si sice obchodní podmínky změnit můžou, ale zákazníkům to musí dát na vědomí, tuším, že 30 dní přede dnem účinnosti změny s tím, že zákazník má právo nejpozději 10 dní před dnem účinnosti změny odstoupit od smlouvy.
A nebo, když tak neučiní, má zákazník právo z důvodu nesouhlasu s těmito novými podmínkami do tří měsíců ode dne účinnosti smlouvu vypovědět.
A že můžeš změnit dodavatele max. 1 x ročně - to jsi vyčetl kde?
 
Prostě i v elektronických komunikacích nastane tentýž stav, jaký je třeba u energetických společností, které si také mění podmínky kdy se jim zachce a člověk může max. 1x ročně dodavatele změnit nebo dát klasickou výpověď a čekat, až mu doběhne výpovědní lhůta a žádný stát mu nestojí za zadkem a nefouká na bebínka...