No ony si sice obchodní podmínky změnit můžou, ale zákazníkům to musí dát na vědomí, tuším, že 30 dní přede dnem účinnosti změny s tím, že zákazník má právo nejpozději 10 dní před dnem účinnosti změny odstoupit od smlouvy.
A nebo, když tak neučiní, má zákazník právo z důvodu nesouhlasu s těmito novými podmínkami do tří měsíců ode dne účinnosti smlouvu vypovědět.
A že můžeš změnit dodavatele max. 1 x ročně - to jsi vyčetl kde?
Tak změny, které jsou u třeba u ČEZu, jsou poměrně normální.
Je třeba si ale položit otázku, kolik z toho jsou způsobeny jejich změnou a kolik změnou z důvodu nějakého zákona.
U energetiků bych řekl, že je to ještě slušné. Ale takoví mobilní operátoři jsou mistři ve změnách podmínek. Neustálé změny tarifů, změny služeb atd.
Prostě i v elektronických komunikacích nastane tentýž stav, jaký je třeba u energetických společností, které si také mění podmínky kdy se jim zachce a člověk může max. 1x ročně dodavatele změnit nebo dát klasickou výpověď a čekat, až mu doběhne výpovědní lhůta a žádný stát mu nestojí za zadkem a nefouká na bebínka...