Zrovna by měli dostat pokutu i za minulý rok. U mojí 79leté tchýně v prosinci taky zazvonil, že jdou jen měnit přístroj. Naštěstí jsme jí během jeho návštěvy zrovna volali, a hned jsme jí řekli, ať nic nepodepisuje a zrovna ho vyhodí.
Její odpověď nás ale dostala - prý byl takový milý a dobře se s ním povídalo :-) . No, naštěstí nic nepodepsala.
Obchodní zástupci neznají míru. V rodině takto vyměnili 90 leté pevnou linku a vyžádali si mobil který již 2 roky nepoužívala. Paní trpí stařeckou demencí a ani lélkařské potvrzení není pro zákaznické centru důvod ke zrušení smlouvy. Dokonce ani úmrtí dle jejich vyjádření není důvod ke zrušení úvazku neb číslo se dá převést :(. takže pozor na ně.
Maníci nabizejíci Bohemia energy to dělají stejně, vetřou se do vchodu že jsou od ČEZu, zvoní u bytů, jakmile vidí důchodce, tak mu oznámí že jdou kontrolovat smlouvy a pak jim nabídnou slevu, když podepíšou, samozřejmě smlouvu s Bohemia energy. A taky je to "externí" firma, kupodivu donedávna vlastněná vlastníkem Bohemia energy. Svoloč.
To přece nemyslíte vážně. Tady jde o očividný podvod, za který by měl být flastr. Nebo snad chcete říci, že ti "prodejci" nepoznali, v jakém stavu dotyčná osoba je? Dobré mravy atd.?
Chtělo by to ovšem jít primárně tom, kdo je zaměstnal, holt si měl lépe vybírat zaměstnance. Něco jako když se na Slovensku zbavovali nelegálních billboardů, které "nikomu nepatřily" - pokutu dostali zadavatelé reklamy; měli si ověřit, kam jejich reklama přijde. Být to u nás, to by pane bylo řevu od nefalšovaných liberálů a zastánců neviditelné ruky trhu.