Obchodní zástupci neznají míru. V rodině takto vyměnili 90 leté pevnou linku a vyžádali si mobil který již 2 roky nepoužívala. Paní trpí stařeckou demencí a ani lélkařské potvrzení není pro zákaznické centru důvod ke zrušení smlouvy. Dokonce ani úmrtí dle jejich vyjádření není důvod ke zrušení úvazku neb číslo se dá převést :(. takže pozor na ně.
To přece nemyslíte vážně. Tady jde o očividný podvod, za který by měl být flastr. Nebo snad chcete říci, že ti "prodejci" nepoznali, v jakém stavu dotyčná osoba je? Dobré mravy atd.?
Chtělo by to ovšem jít primárně tom, kdo je zaměstnal, holt si měl lépe vybírat zaměstnance. Něco jako když se na Slovensku zbavovali nelegálních billboardů, které "nikomu nepatřily" - pokutu dostali zadavatelé reklamy; měli si ověřit, kam jejich reklama přijde. Být to u nás, to by pane bylo řevu od nefalšovaných liberálů a zastánců neviditelné ruky trhu.