Oni jsou vůbec u Vodafonu.... echm, extrémně nesolidní. Před lety jsem u nich mel zaplacený internet na měsíc, za 2 týdny mi měli instalovat WiFi anténu, zaplacené období končilo za týden, tak jsem přikoupil týden předplaceného období.
Okamžitě* mi ukončili předplacený měsíc, bez náhrady, a začal běžet předplacený týden. Maník na reklamacích mi tvrdil, že je vše v pořádku, že přeci "nemohu mít dva internety". Takto doslova.
* Ale zprovoznit jim to trvalo 6-8 hodin, přičemž předplacené období počítali od objednávky v samoobsluze, ne od začátku zprovoznění.
já to vlastně tiskovým mluvčím nezávidím :).
Vodafone ale lže, mně zamítl reklamaci za dokupování dat, konec období jsem měl zrovna o tom víkendu, kdy to automaticky zapnul a nešla samoobsluha. Pomohlo až ťuknutí přes ČTU.
Vydávání nových podmínek je alibismus, mají tolik stránek a nikdy nejsou zvýrazněné změny, nejsem ochotný je pokaždé u osobního tarifu číst.
Kdysi dávno jsem od nich i s číslem utekl, před asi 14 dny mi volali: dobrý den, tady Vodafone, váš hovor bude nahrá... típnul jsem to, je to jediná možnost, jak jim zabránit vás do něčeho navézt. A jedna velmi užitečná rada: pokud máte anonymní předplacenku, nikdy se nehlaste jménem, pokud naprosto přesně nevíte, kdo vám volá.
Jedinou příčinou sobotního rozsáhlého zpoždění vlaků byl výpadek systému GSM-R. Řekl to ministr dopravy Martin Kupka. Spoje na železnici nabíraly mnohdy až dvouhodinové zpoždění. Úplné obnovení provozu trvalo více než 5 hodin.
Ministr řekl, že problém nastal u databáze v serverové části systému. K tomu došlo po páté hodině ranní. O hodinu později byl provoz převeden z režimu ETCS do režimu jízdy podle návěstidel. To ale znamenalo další zpoždění. Tam, kde vlaky mohou v automatizovaném provozu jet až 160 km za hodinu, při jízdě na návěstidla nesmějí překročit stokilometrovou rychlost.
Ačkoliv klíčové prvky infrastruktury, u které k problému došlo, nejsou podle Kupky na konci své životnosti, ministerstvo dopravy se rozhodlo s ohledem na jejich významnou zátěž začít s obnovou už v letošním roce. Resort také plánuje zpřesnit diagnostiku a posílit dohled Správy železnic, aby v případě, kdy v budoucnu k podobné závadě znovu došlo, bylo k dispozici v nonstop provozu v nočních hodinách více lidí.
Kupka se také cestujícím omluvil za zpoždění. „Co je důležité, nedošlo k ohrožení bezpečnosti železíční dopravy. Zpoždění nás mrzí,“ řekl šéf resortu.
"