já to vlastně tiskovým mluvčím nezávidím :).
Vodafone ale lže, mně zamítl reklamaci za dokupování dat, konec období jsem měl zrovna o tom víkendu, kdy to automaticky zapnul a nešla samoobsluha. Pomohlo až ťuknutí přes ČTU.
Vydávání nových podmínek je alibismus, mají tolik stránek a nikdy nejsou zvýrazněné změny, nejsem ochotný je pokaždé u osobního tarifu číst.
Oni jsou vůbec u Vodafonu.... echm, extrémně nesolidní. Před lety jsem u nich mel zaplacený internet na měsíc, za 2 týdny mi měli instalovat WiFi anténu, zaplacené období končilo za týden, tak jsem přikoupil týden předplaceného období.
Okamžitě* mi ukončili předplacený měsíc, bez náhrady, a začal běžet předplacený týden. Maník na reklamacích mi tvrdil, že je vše v pořádku, že přeci "nemohu mít dva internety". Takto doslova.
* Ale zprovoznit jim to trvalo 6-8 hodin, přičemž předplacené období počítali od objednávky v samoobsluze, ne od začátku zprovoznění.
Kdysi dávno jsem od nich i s číslem utekl, před asi 14 dny mi volali: dobrý den, tady Vodafone, váš hovor bude nahrá... típnul jsem to, je to jediná možnost, jak jim zabránit vás do něčeho navézt. A jedna velmi užitečná rada: pokud máte anonymní předplacenku, nikdy se nehlaste jménem, pokud naprosto přesně nevíte, kdo vám volá.