Hmmm... tak tedy Telecom oznami, ze zvysuje mesicni pausal o 50 korun, ovsem v ramci nej budete mit sluzbu blokovani nekterych hovoru zdarma. Budete spokojen? :) Budou spokojeni ti, kteri tuto sluzbu pouzivat nechteji? Budou spokojeni panove O P a Q, kteri tuto sluzbu chteji vyuzivat v jinem rozsahu, nez bude "zdarma" v ramci pausalu?
Možná by se postup Českého telecomonopolu dal přirovnat k vázanému prodeji košile v jednom balení s ponožkami, které se mi barevně k té košili nehodí. Pokud ale odmítnu nákup této kombinace, obchodník mi prodá košili dráž, než ono balení s ponožkami...
Zrejme proto, ze vyrobce dodava obchodnikovi jenom velmi bytelne krabice obsahujici ponozky a kosili. A rozrezani te krabice a zabaleni kosile zvlast bude obchodnika stat nejakou namahu, cas a tedy penize.
Tak tohle mi chcete vnucovat? Proč? Jakou k tomu máte motivaci?
Vy jste snad agent Mulder nebo co ...
Obavam se, ze neexistuje zadne duveryhodne vysvetleni, proc by predestrene argumenty platily a meli mit vahu jen v pripade "N", ale nemeli by mit naprosto stejnou (absolutni) vahu i v pripadech O, P a Q - a tak by, zrejme, operatori meli poskytovat (zdarma, pochopitelne) i tyto sluzby.
Tak co - uz je vam na pouzite argumentaci pana N take neco divneho ?
Pokud si chcete něco přečíst o tématu, o kterém zjevně víte kulový, zkuste to třeba tady. :))
a) rozdělení částky 60 Kč/min je zhruba následující: DPH 3 Kč, ČTc 5 Kč, alternativní operátor a provozovatel obsahu zbývajících 52 Kč v poměru, který neznám (záleží na jejich smlouvě).
b) převedení čísel pro připojení k internetu se speciálním tarifem na série 976 xxx xxx (max cena 50 Kč/min) požaduje ode všech operátorů ČTÚ (viz číslovací plán). I u těchto čísel (provozovatelů) nicméně vyžadujeme dodržování striktních podmínek - maximální délka připojení, jasné informování o podmínkách, včetně ceny.
Po ostatních operátorech chceme jediné - aby stejná pravidla také zavedli pro své mluvní partnery a zamezili tak dalšímu fungování nesolidních firem. V naší síti se to daří. Pokud má ovšem kterýkoliv alternativní operátor "benevolentnější" přístup, problematičtí poskytovatelé se přesunou k němu. Poškozeni však jsou opět naši klienti.
Další informace zájemci naleznou na našich stránkách věnovaných této problematice.