Náš operátor Telecom alias O2 přešlo na pevných linkách na neomezené volání za 299 Kč od konce dubna 2016 . Jiná možnost např 50 volných min za 100 Kč již neexistuje.
O tomto informovalo pouze 2 měsíce předem v příloze k měsíčnímu vyúčtování /pro info v mailu/
Kdo čte vyúčtování když je každý měsíc stejné?
I kdyby jste ho otevřeli této zprávy - informace byste si nevšimli protože byla psána malinkým /oproti vyúčtování/ písmenkem ve dvou řádcích a až na druhé straně přílohy mailu.
Je jasné že s tím O2 počítalo a ve chvíli kdy vám v červnu přišlo vyúčtováni o cca 300 Kč vyšší jste hledali příčinu.
A jediná možnost je výpověď se 42 denní lhůtou.
Suma sumárum 3 měsíce platíte službu kterou nepotřebujete nebo jen minimálně.
Očividný podvůdek od O2.
Stačilo aby v hlavním mailu informovalo o změně na neomezené volání za 299 Kč a ne pouze v příloze /tak aby si toho nikdo nevšiml/.
O2 již dávno není seriózní firma ale podvodem z lidí tahá peníze.
Židé jsou čestnější než O2 jen chamtivost po zisku je u nich stajná
Nezlobte se na mě, ale to by byl dost smutný svět, kdyby člověk měl čekat na každém kroku nějakou levárnu. :-(
Ještě před dvěma lety posílalo O2 email s následujícím textem:
"Dobrý den, aby Vám i nadále zůstala zvýhodněná cena Internetu na doma (do kanceláře), za 2 měsíce se Vám závazek k internetu automaticky prodlouží o dalších 12 měsíců. Vaše O2"
Email přišel samostatně (ne s vyúčtováním) a měl jasný předmět. A obdobný email dorazil i měsíc před koncem úvazku. Od loňského roku se omezili pouze na onen drobný text ve vyúčtování. Snad mi nechcete tvrdit, že rozhodnutí tato upozornění neposílat bylo vedeno vidinou nějaké úspory? Samozřejmě je to legální, ale dle mého názoru to není etické a svědčí to o vztahu O2 ke svým zákazníkům.
Že ty nejsi zákazníkem O2 a že jsi nikdy neviděl způsob jak informuje o změnách?
Jednání O2 není férové a snaží se využívat každé skulinky, viz třeba v tomhle případě, kdy u předplacenek není žádná faktura a informoval o změnách pouze na svých stránkách změnou podmínek nebo v případě lte FUP, kde dokonce zatím o žádné změně neinformoval.
ano ano,tohle se děje jen v Česku ,
v Americe jsou jasná pravidla.
Stalo se to samé mé mámě tady v Česku ...
platí 3 měsíce 3 krát 299 Kč a má jen malý důchod.
Spočtěte si kolik je pevných linek 500 tisíc?
Při iluzorním úbytku 100000 linek ze stávajících cca 500 OOO
400 000 x 900 Kč ( tj.3 měsíce než vám uznají výpověď) je tučný zisk O2 neuvěřitelných 360 miliónů Kč !!!!!!
a to už stojí za to si nechat nadávat 24 hodin denně....
a nejlepší jsou ti mazání O2 Guru ty musí mít žaludek...
ano ano,tohle se děje jen v Česku ,
v Americe jsou jasná pravidla.
Stalo se to samé mé mámě tady v Česku ...
platí 3 měsíce 3 krát 299 Kč a má jen malý důchod.
Spočtěte si kolik je pevných linek 500 tisíc?
Při iluzorním úbytku 100000 linek ze stávajících cca 500 OOO
400 000 x 900 Kč ( tj.3 měsíce než vám uznají výpověď) je tučný zisk O2 neuvěřitelných 360 miliónů Kč !!!!!!
a to už stojí za to si nechat nadávat 24 hodin denně....
a nejlepší jsou ti mazání O2 Guru ty musí mít žaludek...
Legalni to byt vubec nemusi, uz nekolik podobnych dostalo pokuty prave za podobna "upozorneni" skryta na 5 strance vyuctovani.
Ale jinak viz banky, ty vam take prevazne poslou (kazde 3-4 mesice), ze se "neco" zmenilo, ale co, to uz si musite zresersovat sam. A nebo proste pockate, kde vam co zdrazi.
Jenže to aby byl jeden vždy ve střehu jako Nick Catrer: přišlo mi oznámení, že u datových tarifů se mění podmínky tak, že za pouhých 50 Kč měsíčně navíc lze čerpat nějaké to minimum dat. Protože na mém tarifu žádná data aktivována nebyla, přešel jsem to. A najednou místo padesátikoruny měsíčně platím stokorunu, "protože data". Tarify bez dat prostě přestaly existovat a že to telefon neumí a já nepotřebuji? Nezájem - přeci mne informovali včas....
Proc levarnu na kazdem kroku? Operator ma pravo nacenit si svoje sluzby jak uzna za vhodne, trebaze se to zakaznikovi nemusi libit (obchodni rozhodnuti) a pravidla pro informovani zakazniku neporusil.
Dostat tri faktury, na kterych je psano "od xx menime tarif" mi prijde zcela OK.
Jestli zakaznici nectou faktury a je jim jedno, co tam je psano, je to opet jejich vlastni rozhodnuti.
Nikdo neni nucen vyuzivat sluzeb O2. Na trhu je velmi siroka nabidka zejmena VoIP hlasovych sluzeb.