Český telekomunikační úřad (ČTÚ) zahájil správní řízení se společností Telefónica O2 kvůli nepříjemným problémům, na které letos narazili někteří zákazníci přenášející si telefonní číslo od konkurence nebo naopak ke konkurenci. Podle Telefóniky O2 za problémy stálo nasazování nového unifikovaného zákaznického systému. Jeho implementace je velmi složitá a přinesla s sebou bohužel i některé nepředvídatelné reakce za což se všem dotčeným zákazníkům omlouváme,
uvedl pro ČTK Martin Žabka, tiskový mluvčí Telefóniky O2.
V současnosti prý Telefónica O2 vyřizuje v termínu žádaném zákazníkem 95 procent požadavků na převod čísla. Ostatní požadavky a stížnosti se snažíme vyřizovat v co nejkratším možném termínu,
tvrdí Martin Žabka. Problémy s přenosem čísla u Telefóniky O2 letos plnily nejedno internetové fórum. Pokud máte vlastní zkušenost z posledních dnů nebo týdnů s přenosem čísla, uvítáme ji v diskusi pod zprávičkou. (Finanční noviny)