Je to pomalý a pomalý.... Ano operátoři to jednoznačně zdržují jako "pomstu" za přechod ke konkurenci.. I ty lejstra...
Ale už včera sem na jiných stránkách četl naivní reakce jak jim to mají nakázat do 1/2 dne.
Ty systémy, ale tak rychlé nejsou re-synchronizace databází je na hranici 24hodin spíš 48.
Plnohodnotně přenést číslo v řádu jednotek minut se rozhodně nedá, protože přenos především znamená, že všichni oprátoři (včetně toho posledního Lojzy z Horního Dolíkova, který má stovku zákazníků na VoIPu) budou od okamžiku přenesení posílat hovory do správné cílové sítě.
Nicméně, co se určitě v řádu minut dá, to je "nepravé přenesení". A to tak, že originované (odchozí) hovory budou ihned odcházet ze sítě nového operátora, samozřejmě se správnou CLI identifikací, a k tomu lze aktivovat dočasné přesměrování hovorů (do okamžiku fyzického přenosu) ze sítě opouštěného do sítě přijímajícího operátora.
Kdy pak dojde ke změně v RNPDB, a návazně na to ke změně směrování u dalších (nezúčastněných) operátorů, to účastníky v podstatě nemusí zajímat.
Jediná věc k řešení je, kdo to dočasné přesměrování (a v jaké výši) zaplatí...