Svitavy. Po chvilce dumání, jsem koupil delší USB kabel - a světe div se jde to (/UFON má krátký kabel/). Jen mám problém - signál je jen v určité výšce a na určitém místě (stačí - milimeter v-pravo či v-levo či na-horu či do-lu a signál není). No hrůza. Omlouvám se za pozdějsí odpověď.
zdarec...pls mohl by jsi mi říct,kde bydlíš ??? chtěl bych si ověřit,jaké je u tebe pokrytí...protože jestli tam nemáš pokrytí,tak se ani nemužeš divit,že ti to jede 11 kbit/s...diki
pokud bezi net..i kdyz pomalu..tak lze i volat..a protoze v siti ufon se vola zdarma tak je lepsi pouzit prilozeny mikrofon a sluchatka a zavolat si z fofru;-)
ale pokud se to nezlepsi..poslat zpet...
Rychlost? Od úterý 28/8/ mám fofr net od Ufouna. Středa, čtvrte, pátek rychlost 11 kbit/s. Je to normální. V obchodě, kde jsem nahlásil problém, ze mě dělají vola že závada bude v modemu. Má někdo zkušenosti s vracením? Využiju "ZÁRUKU 14 DNÍ".....Jsem zvědavý. LOTŘI. Na zákaznickou linku jsem se nedovolal, čekal jsem 9 min/59 sec a cena 71,28 KČ. NEVOLEJTE JIM. ZBYTEČNĚ UTRÁCÍTE SVÉ PENÍZE..
19.7. mě firma Ufon aktivovala službu „FOFR“ internet.Po ujištění operátora,že v Rychnově nad Kněžnou je 100% pokrytí jsem pojezdil celé město a okolí.V jednom místě jsem konečně našel signál o síle jedné čárky.Googl se v těchto místech načítal minimálně 15 minut.na což jsem 24.7. tento absolutně nepoužitelný krám poslal firmě nazpět.Do dnešního dne/14.8./mě nedošlo žádné vyjádření.Naopak jsem dostal fakturu na 325 Kč za datové služby.
Kdo má zbytečné peníze,silné nervy a hromadu času tak mu doporučuji:
OBJEDNEJTE SI SLUŽBY TOHOTO OPERÁTORA
Firma nemá známou emailovou adresu,telefony nebere